miercuri, 22 octombrie 2008

Banca, dulce banca

Iata cum vede Dan Popa relatia dintre client si banca:

Motto:” Asociaţia Română a Băncilor a anunţat luni că va căuta soluţii de protecţie a sistemului bancar faţă de actele de defăimare şi denigrare a instituţiilor de credit”
Stimata Banca
Sunt unul dintre clientii extrem de multumiti de serviciile cu care ma onorati. Am luat un credit, fie`va Banca binecuvantata. In primul an a fost groaznic. Nimic nu tulbura plictiseala vizitei pentru a va achita ratele. Niciun comision marit, nicio crestere a dobanzii in afara celor anuntate….ajunsesem la limita depresiei. Anul acesta, insa, situatia s`a schimbat si nu stiu cum sa va multumesc pentru asta. Luna trecuta, mi`am dat seama ca sunteti plini de viata. Mi`ati marit dintr`un foc doua comisioane si fireste, dobanda. Tare m`am mai bucurat, crezusem ca s`a intamplat ceva ca nu dadeati niciun semn de viata. Pana si fata de la ghiseu parea inerta. Se uita prin mice ca prin sticla, de cate ori mergeam sa aduc modestul meu obol la profiturile Dumneavoastra. Nu`mi raspundea niciodata, insa stiam ca in sinea ei se gandeste la binele meu; nu trebuia sa`mi spuna nimeni asta.Cand mi`ati marit ratele, mi`am sunat mama, prietenii si pe fosta diriginta din generala sa le dau vestea. Tare s`au bucurat si ei. Mi`au si spus ca trebuie sa fiu multumit ca nu m`a calcat o masina, un tren, sau ca nu m`a impuscat cineva, cum s`a intamplat in Texas, cu masacrul acela. Cum sa nu fiu bucuros, iubita banca?M`am ingrijorat putin si in ziua in care nu am primit extrasul de cont. Am crezut ca vi s`a intamplat ceva. Dar din fericire, sunteti bine si sanatosi. Doar ca si luna trecuta mi`ati trimis extrasul la adresa veche din buletin, unde nu mai sta nimeni de un an, desi v`am comunicat personal, apoi prin email si acum 3 luni si prin fax. Ei, important e ca sunteti bine. Am auzit ca Asociatia Bancilor vrea sa`i termine pe aia care denigreaza banci. Foarte bine le face, draga banca. Sunt niste mizerabili, care vor numai raul sistemului. Ei nu se gandesc o secunda ca si acolo, in banca, tot oameni lucreaza. Ca si ei sunt supusi greselilor. Si cum poti tu, ca roman, sa denigrezi pana la urma un alt roman? S`ar intoarce in mormant Avram Iancu, Balcescu si alti 300 de domnitori pe care n`o sa`i trec aici, ca sa nu le trimiti oferte de produse bancare. Sunt oarecum morti si nici prea multa cultura bancara nu aveau atunci cand au crapat. In fine.Ti`am scris ca sa iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine, draga mea Banca. Daca nu ai fi tu, banii pe care i`as fi economisit i`as fi aruncat pe tot felul de tampenii absolut inutile: carti, filme, calatorii. Stiu insa ca toate acestea mi le vei oferi tot tu, printr`un alt credit, de aceea stau linistit. Sau poate ca, avand mai multi bani la dispozitie, deveneam tinta unor batausi care nu stiu ce`i ala un overdraft sau un DAE.Pentru ca uite, ma ajuti sa trec cu bine peste toate aceste incercari ale vietii, iti multumesc din suflet Banca mea. Si niciodata nu te voi denigra. Te iubesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dragastos, frate;da'dragastos rau baiatu'asta