miercuri, 26 noiembrie 2008

O discutie la moda

Toată lumea vorbeste de criza, mai ca putem spune ca a devenit un subiect la moda. De sa arati ca esti informat... nu este paine la centrul din coltul strazii ... daaaa e din cauza crizei, nu curge apa calda si asta poate fi tot din cauza crizei, se cearta politicienii... tot criza e de vina... si asa mai departe. Insa, zilele trecute am trait o experienta care ma determina sa spun ca aceasta mult discutata criza este doar un subiect la moda si atat. Ieri m-a adus sotia la job cu masina. Am plecat din Balta Alba mai exact Bulevardul 1 Decembrie destinatia fiind asa cum probabil va imaginati, Bulevardul Bucuresti - Ploieşti 25-27 adica sediul Antenei 3. Am avut de infruntat un trafic infernal, buuuun, cat credeti ca am facut pe drum?... sunt aproximativ 10 km. Cat? 20 de minute?... asta este o gluma poate daca nu sunt masini pe strada, 30 de minute? 50 de minute? 1h, 1h si 30 de min... ba bine ca nu 1h si 45 de minute. Asa ca cel putin pentru moment asta este un indicator elocvent, pentru mine, care-mi arata ca efectele crizei nu se simt inca in Bucuresti. Criza ramane doar o discutie la moda, o discutie care poate aduce voturi... o discutie si atat.

Niciun comentariu: