vineri, 19 decembrie 2008

Ajutor de sarbatori

Am primit acest email pe adresa redactiei de la colega mea Maria Coman. Am verificat, nu este vorba despre vreun caz gen FILANTROPICA, "mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste nimic". Din pacate acest caz este cat se poate de real. Eu am depus deja din putinul meu, un mic ajutor pentru un copil nefericit. In medie intra pe acest blog aproximativ 150 de persoane pe zi. Una singura daca va ajunge sa depuna o suma cat de mica pentu alinarea suferintei copilului despre care vorbim, eu ma voi considera un om fericit. Sa va ajute Dumnezeu sa aveti Sarbatori Fericite. Iata emailul:

" stiu ca primiti nenumarate astfel de propuneri, dar eu incerc. pe scurt Victor. un copil de 6 ani, are nevoie de 30.000 de euro pentru o operatie pe creier. Are o tumora benigna ce ocupa zona suprasealara a creierului (aproape de hipofiza si nervul optic). Boala se manifeste prin pierderi de vedere, dureri de cap si tulburari endocrine. A fost deja operat in tara, dar din pacate fara rezultatele scontate. A fost acceptat la Hanovra, profresorul de acolo a renuntat la propriul onorariu. totusi e nevoie de acesti 30.000 de euro. A incercat cu formularul acela, e112, dar dureaza foarte mult. Intrucat asteptarea poate fi extrem de lunga, iar starea copilului este destul de grava (chistul este de mari dimensiuni si exercita o presiune foarte mare asupra creierului), familia a cerut ajutor si din alte parti. Conturile unde se pot depune bani pentru operatia acestui copil sunt
> > > > > > > > > RO25 RZBR 0000 0600 1084 5707 pentru RON
> > > > > > > > > RO97 RZBR 0000 0600 1114 1619 pentru EUR
> > > > > > > > > Ambele conturi sunt deschise pe numele DAMIAN MIHAELA ROXANA(mama copilului) la RAIFFEISEN BANK S.A."

Pentru orice detalii suplimentare puteti apela 0727907808 sau 0214366104.

Niciun comentariu: