sâmbătă, 20 decembrie 2008

D'ale lui Boc

Statura premierului Emil Boc, a produs, în medie, o glumă pe zi. Cea mai recentă aparţine liberalilor Ludovic Orban şi Teodor Meleşcanu, care, în ultima şedinţă de Guvern, au propus o investiţie rapidă în modificarea clădirii Guvernului. Liberalii au susţinut pe larg oportunitatea instalării întrerupătoarelor la o înălţime mai mică şi au propus aceeaşi procedură cu clanţele. În ceea ce priveşte treptele (“domeniu” în care se ştie că viitorul şef al Guvernului are probleme), s-a sugerat instalarea urgentă de balustrade. În săptămâna scursă de la nominalizarea lui Boc, a apărut balada mamei sale, i s-au recomandat pantofii cu tocuri şi folosirea unui scăunel la pupitrul Guvernului. Nu mai vorbim de TICO masina care va deveni limuzina guvernului.

BALADA MAMEI LUI BOC


Pe o stanca neagra, intr-un vechi satuc, chiar intr-o casuta, langa un patuc, plange si suspina o batrana mica, care are fiul cat un pustiulica. Caci la guvernare fiul ei iubit a plecat aseara si n-a mai venit. Celularul suna noaptea jumatate. Nu-i semnal, si totusi:
- Oare cine-i, frate?
- Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit, n-a mai mers Taromu' si n-am mai venit. Sun din Capitala, voi fi premier. M-a numit chiar Zeus, sunt timonier. Capi­tan e dansu', e ca la armata. Mica mea ostire fuge sfarama­ta. Vine criza, foamea, oamenii ma-njur. L-am servit pe dansu', m-a mancat in cur.

- Ce spui tu, straine? Emil e departe, cica de Basescu nu se mai desparte. Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor. L-am vazut aseara la televizor. Emil e cuminte, nu e derbedeu. De esti tu acela, nu-ti sunt mama eu! Lasa-ma cu Zeus, findca omul chel se joaca cu tine cum do­reste el. Te-a numit pe tine dupa Stolojan. Crezi ca e pe bune? Te-a luat de fazan. Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos: dupa tine vine Leana lu' Cocos. Du-te la Ba­sescu, fa-i un ultim sluj, apoi ia Taromu', sa te-ntorci la Cluj!"

Niciun comentariu: