luni, 15 decembrie 2008

Draga, Stolo

traim un spectacol prost. anuntul privind retragerea lui stolo l-am primit pe un un monitor intr-o gura de metrou. am crezut ca este o gluma si ca nu reusesc sa ma prind de poanta... colega mea ioana raduca mi-a confirmat ca totul este real.
domne nu poti sa crezi ca se intampla asa ceva. astia doi, stolo si baselu, vor sa faca pe tociu si palade, dar nu le iese. sau nu... cred ca impreuna vor sa faca o noua vacanta mare... asta daca ar fi sa ma ghidez dupa prostul gust al glumelor pe care le fac, sau nu... mai degraba sunt niste manelisti cale falseaza pe niste versuri obsecene. ar mai fi multe de spus... dar imi este greata, si dintr-un sentiment normal, firesc, uman de conservare am sa ma opresc aici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am senzatia ca Baselu si Iliescu fac un circ ieftin, restul sunt pionii iar noi prostii care ne uitam in gura lor. :( Mi s-a luat.

Anonim spunea...

o mizerie

Anonim spunea...

le-as da putina UE