luni, 22 decembrie 2008

Marketing sau nesimtire?

Mai fraţilor eu nu mai înţeleg nimic. Nu că aş fi înţeles vreodata ce se întâmpla în ţara asta... dar acum parcă este prea de tot. Deci poveste o vad cam aşa. Ies eu, vorba lui Badea, cetăţeanu Stelian, la toate posturile de televiziune, toate ziarele si posturile de radio şi plâng. Plâng că nu am bani, plâng că nu-mi mai merg vânzările... ce mai jale mare. I se rupe sufletul lu taicămiu şi ce spune el... ma fiule ia şi tu acilişea nişte bani că o să ajungi sa mori de foame. Eu ce zic... hai ca toate apariţiile astea in media şi-au facut efectul. Iau banii si fug cu ei in Italia şi ma dau acolo mare barosan. Ia fratele meu care vrei o sponsorizare... fără număr, fără număr, fără număr. Cam aşa a procedat şi Dacia.

Deşi Uzinele Dacia de la Piteşti se află în standby şi mii de angajaţi au fost trimişi acasă pe o perioadă nedeterminată, pe fondul crizei mondiale, producătorul român de automobile îşi permite să susţină o echipă de fotbal din Seria A.
Asta după ce (fostul) premier Călin Popescu Tăriceanu a confirmat că Automobile Dacia vor primi ajutoare de stat pentru susţinerea şi diversificarea producţiei. În acest context Dacia va beneficia de un ajutor de stat de 15,4 milioane de euro. Şi tot în perioada asta Băselu ne îndeamna să ne cumpărăm Loganuri... chiar el ne-a dat un exemplu (scurt) de deplasare cu acest mijloc... a revenit însă repejor la merţan.

...eu votez pentru nesimţire

3 comentarii:

Anonim spunea...

e bine ca dam bani la altii..

Stelian Muscalu spunea...

e pur si simplu nesimtire... eu daca as fi BOC, nu le-as mai da niciun ajutor... si i-as trimite sa foloseasca banii pe care-i baga in campionatul italian de fotbal

Anonim spunea...

eu zic sa-i boicotam... chiar sa nu mai cumparam nicio dacie