duminică, 21 decembrie 2008

Pareri, de bine si de rau

Asa cum probabil ati vazut din filmuletul postat am fost si eu la marea parada a Mosilor de Craciun. Nu am sustinut aceasta idee tocmai fiindca eu consider ca exista un singur Mos, asa ar trebui sa stie si copii... care probabil ca acum sunt extrem de dezorientati.

Una peste alta imi place culoarea (cu atat mai mult daca ea este rosie...doar sunt taur) asa ca am mers sa fac si cateva fotografii. Din punctul asta de vedere ce pot sa spun nota 10.



Insa asa cum este normal la astfel de evenimente... exista o multime de lucruri care te calca pe nervi. Nici parada Mosilor nu a facut exceptie:
1. m-a calcat pe nervi gestul, deja obisnuit al romanilor, de a arunca ambalajele costumelor de
mosi pe unde le-a venit.




2. m-au calcat pe nervi tiganii care nu vor sa piarda niciun fel de eveniment, sunt peste tot... si nu stiu cum sa ne mai bage mana in buzunar... direct sau indirect vanzandu-ne niste kitch-uri gretoase




3. m-au calcat pe nervi Mosii Craciun cu tigara in gura... si nu au fost putini



4. romanii nu mai consuma carne de porc de frica dioxinei, insa consuma carne de porc pe care gasim toti microbii de pe mirobolantele bacnote romanesti... m-a calcat pe nervi macelarul care cand pune mana pe bani cand punea mana pe carne




5. in fine m-a calcat pe nervi faptul ca pe la Piata Unirii nu mai poti circula din cauza comerciantilor ambulanti care nu au niciun fel de autorizatie dar care ocupa trotuarele sub privirea bovina a politistilor aflati in zona


In afara de lucrurile care m-au calcat pe bataturi au mai fost cateva chestii pe care pur si simplu nu am reusit sa le inteleg. De exemplu de ce renul asta are capul patrat?



Nu am inteles de ce intr-un targ de craciun promovat ca fiind unul cu specific romanesc, marfa in cea mai mare parte era de import



Nu am inteles ce cautau chioscurile de vanzare a politelor RCA intr-un targ de Craciun





Si in fine nu am inteles de ce spiridusul din fotografii era asa de suparat... sau poate doar ingandurat... pungi, mizerie, tigani, aglomeratie... noroc ca am avut putina culoare

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte mishto sa-i spunem ... fotoreportajul. Bravo. Mi-a placut

Anonim spunea...

bine ai venit de la Copenhaga sau
Oslo sau Stokholm sau de unde te-ai parasutat,mai baiatule,ca la noi ,mai putin la Fetesti si Tandarei,dar mai mult la Bucuresti e taman ca in Peninsula Balcanica in evul mediu-pe la pranz,desi au trecut cateva ore de atunci(intre timp altii-aia de unde vin cei ca tine,au facut ceva)
Noi am avut mari impliniri care ne-au mentinut traditia aceasta pe care nu o intelegeti voi:Iliescu,infrantul Constantinescu,Ciorbea,Nastase,etc

Stelian Muscalu spunea...

sa speram ca o sa fie bine:-), doar de... speranta moare ultima...