vineri, 30 ianuarie 2009

Bancherii români sau nesimţirea la cote maxime


...am fost astăzi într-o unitate Alpha Bank... unde mă aşteptam să fiu primit cu covorul roşu. Nu pentru că sunt eu Stelian Muscalu, ci pentru că sunt un client care în timpul crizei intră în unitatea lor. Ei şi? Un sictir mai mare nu am văzut nici în cea mai înfloritoare perioadă bancară. Prin urmare eşti întâmpinat extrem de ostil, ba chiar cu o greaţa enormă pe care o citeşti în ochii angajatelor, probabil fiindcă le deranjezi. În timp ce-mi efectua operaţiunea solicitată, printre pufuituri, pocnituri şi suspine intră la un moment dat un moşshulică, om care vroia să afle cât mai este cursul leu euro. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că mai aveau puţin şi-l dădeau afară cu mătura. De ce?... pentru că a îndrăzinit să întrebe cât e cursul fără să schimbe niciun ban. S-or da de ceasul morţii bancherii români din top management pentru că situaţie e cruntă. Însă ce trebuie să afle aceşti oameni este că n comparaţie cu nesimţirea angajaţilor de la ghişeu... criza financiară e mic copil. Relaxarea creditelor, mărirea dobânzilor la depozite şi scăderea la credite sunt frecţii la un picior de lemn atât timp cât personalul din front office nu este în primul rând EDUCAT şi apoi CALIFICAT pentru meseria de bancher.

7 comentarii:

Anonim spunea...

ehe mai au baietii astia pana sa invete cum sa se poarte

Anonim spunea...

Pe mine ma oripileaza o fraza care este deja un cliseu " ospitalitatea romaneasca ". Poate tata-mare era ospialier. Acum suntem de-o rautate rar intalnita. Am cunoscut tari cu oameni mult mai ospitalieri care stiau sa-si vanda businessul, indiferenta ca acesta era un restaurant sau o banca.Ce ne lipseste ??..educatia (aia 7 ani)

Stelian Muscalu spunea...

exact... mai intai baietii astia trebuie educati si abia dupa aceia profesionalizati

Anonim spunea...

Fara iluzii; asta-i natia,asta-i situatia; prind doar smecheria,marlania, calomnia, insulta. Nu cer nici un efort de gandire.Intr-o tara unde se cauta aparentele, unde figuratia este la moda ce fond sa astepti?Sangele lumpen proletar,albastru nu se face!

Anonim spunea...

Ce astepti de la o pitipoanca care sta dupa un ghiseu ?

Ah, pitipoanca in cauza are facultatea finante-banci ? Si ce daca ? 80% - da, 80% din cei care termina un liceu astazi au facultatea. Pacat ca cei care termina o facultate stiu la fel de multe in domeniul pe care-l practica ca si mine omul de pe strada.

O tara de "domni" si "doamne".

In mod normal, maine domnisoara trebuia sa zboare de acolo. Dar nu o sa se intample asa. Pentru ca aceasta e Romania.

Anonim spunea...

PS> In 30 secunde poti afla adresa de e-mail a managerului de la banca amintita.

Poate el reuseste sa raspunda mai frumos decat mine la acest articol.

Stelian Muscalu spunea...

darael - asta este o idee buna. am sa-i scriu un email managerului de acolo. sa vedem daca primim un comment