marți, 27 ianuarie 2009

A dispărut BOC? Unde este BOC?

Experţii Fondului Monetar Internaţional (FMI) au avut marţi primele întâlniri la Ministerul Finanţelor Publice şi Banca Naţională a României, unde au discutat despre deficitul bugetar şi finanţarea deficitului extern, iar miercuri vor avea o întrevedere cu preşedintele Traian Băsescu.

Fraţilor am senzaţia că Boc a luat-o pe urmele Elodiei. A dispărut definitiv, nu mai spune nimic nu se mai întâlneşte cu nimeni. Acum Băse se întâlneşte şi cu FMI-ul. Pentru mine Boc ar creşte la 1,92 m dacă mâine şi-ar da demisia şi ar refuza să mai fie cârpa, ba nu zdreanţa lu Băse.

7 comentarii:

Anonim spunea...

tocmai am constatat si eu elodizarea Bocului.
Ma ce ciudatenieee!

Stelian Muscalu spunea...

previzibila din pacate

Anonim spunea...

E la puscarie

Stelian Muscalu spunea...

nu inca..trebuie sa mai astepti un pic

Anonim spunea...

Scuze de off topic da’ va invit sa-mi consolati durerea:
http://mtlk.wordpress.com/2009/01/27/nesimtire-indolenta-incopetenta-rea-vointa-spaga-romania-trezestete/
Sunt eu nebun?

Anonim spunea...

A disparut Stelian? Unde este Stelian?

Anonim spunea...

nu mutulik - aseara am fost acasa, fiindca dupa cum probabil stii, sotia mea este in delegatie... iar la ai mei nu am net... asa se explica disparitia mea... dar iata-ma acum... am revenit