vineri, 30 ianuarie 2009

Elena Udrea loveşte din nou


Sezonul estival ar trebui să înceapă odată cu Sărbătorile Pascale şi să se încheie cel mai târziu în luna noiembrie, astfel încât perioada în care românii merg pe litoral să se prelungească, este de părere ministrul Turismului, Elena Udrea.
Fraţilor fetiţa asta parcă a evdat din Vacanţa Mare, e o glumă proastă, o eroare a naturii sau cumnaiba i-am mai putea spune. Dacă avem sărbători Pascale la sfârşit de martie şi în aprilie ceva zăpadă, că s-a mai întâmplat, vă daţi seama ce de pinguini ar fi pe malul Mării. Nu de alta dar la -5-6 grade doar pinguinii ar mai rezista acolo. Am stabilit cum stăm cu startul sezonului estival. Să vedem cum stăm cu sfârşitul perioadei. Noiembrie...hm, la fel cu puţin noroc turiştii pot schimba slipul cu schiurile. Pur si simplu fetiţa asta are numai bombe în cap.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Pai mai face si o partie artificiala de ski pe litoral (la construit munti ne pricepem de pe vremea lui nea Nicu), un patinoar si gata...sezonul poate fi non-stop.

Stelian Muscalu spunea...

april - hai ca-i dai idei

Anonim spunea...

:) zice si ea, ca doar n-o doare gura! ca si cum daca declara dumneaei oficial ca atata dureaza sezonul lumea chiar se conformeaza

Anonim spunea...

dar are perfecta dreptate, nu fiti rautaciosi!
Un prieten de-ai mei, bulgar de natie da' n'are importanta, a petrecut un week-end de vis, pe 24 octombrie, in Antalya...
Erau 25 de grade afara, apa marii avea 22, iar apa din toate cele 7 piscine, 3 interioare si 4 exterioare avea 27 de grade! Si in gotelul de 5 stele, in care a stat 2 nopti cu 100 de Euro, in regim de demipensiune, erau doar el si vre-o 4 prostituate ucraineene...

Sanda spunea...

Nu zic NU din prima :D
Am fost de vreo 2 ori in noiembrie in Constanta (cu plimbari prin statiuni) si a fost fascinant. Trebuie sa te imbraci bine ca aerul este umed si rece dar mi-a placut la nebunie.
Am baut must pe saturate si m-am indopat cat pentru un an cu preparate de peste.
Pentru romantici e foarte placut: marea e doar a ta, frigul si umezeala te face sa te zgribulesti in bratele celuilalt iar vinul parca merge mai bine seara, dupa ce-ai bantuit falezele pustii.

Evident, daca sezonul va fi lung, se cam pierde romantismul in inghesuiala... Dar poate cine stie, se mai civilizeaza romanul si mai uita putin de mici, de bere, de manele.

Problema, da! este si o problema, este ca cele mai multe hoteluri nu au incalzire. Nici centrala, nici aer conditionat.
Sunt cateva hoteluri care functioneaza si iarna si sunt dotate ca atare pentru ca patronii lor au inteles ca bani se pot face si din piatra seaca. Totusi, Constanta este port, se deruleaza afaceri importante acolo (si legale si ilegale). Apoi se pot face tot felul de conferinte, team building-uri si mai stiu eu ce. Ideea nu-mi apartine, la fel cum ideea prelungirii sezonului nu-i apartine lui Udrea. A fost dezbatuta pe larg la Nasul anul trecut (din pacate nu mai tin minte cine a fost invitatul).

Da, sezonul, asa cum il stim noi, cu bai de soare, balaceala, mici si bere nu poate fi prelungit si sper ca Udrea n-a fost atat de proasta sa aiba asta in minte.

Pe de alta parte, daca ar fi 'sezon' tot anul, angajatii care acum sunt sezonieri si iau in 3 luni de vara salariile pe care le-ar lua intr-un an, ar lucra tot anul, poate n-am mai plati atat de mult sau am avea servicii de calitate mai buna. Vise, nu?!