joi, 29 ianuarie 2009

SOFTPEDIA sau cum să NU faci un business

Ei dragilor am să încerc să rezum povestea asta în 2 cuvinte. Împreună cu soţia mi-am cumpărat un apartament într-un cartier rezidenţial. Cum este ştiut faptul că unude-i unul nu-i putere, am mai căutat câţiva vecini ... unde altundeva decât pe forumuri de discuţii... forumuri care trăiesc din traficul pe care NOI îl facem. Bun, după ce am scris acolo câteva zeci de pagini se trezesc băieţii ăştia să-mi restricţioneze accesul pe site aşa cum se vede şi în captura imediat următoare.


De ce credeţi? Haideţi să vă arăt şi ultimul meu post care îndemna la un dialog civilizat şi la discuţii constructive.

Ei oamenii s-au suparat fiindcă aveam o semnătură electronică, cu un link către blogul meu. Cum poţi restricţiona accesul la discuţie al unui om, pe o perioadă de 15 ani... pentru faptul că avea o semnătură electronică. Oamenii ăştia sunt sănătoşi la cap? Voi ce spuneţi?

9 comentarii:

Anonim spunea...

imi vine greu sa cred fiindca baietii astia pareau sa aiba ceva miez de creier

Anonim spunea...

astia sunt cretini si eu am avut probleme cu ei

Anonim spunea...

Inca o gasca de indivizi care nu inteleg ca oricine, da, oricine le acorda atentie este un dar divin pentru ei. Mai ales in zilele acestea.

Poate vor sa piarda cititori, putem noi sa stim intentiile lor ?

Stelian Muscalu spunea...

oamenii astia sunt de neinteles pur si simplu... mai ales daca stam sa ne gandim ca ei din trafic traiesc...

Dan spunea...

Poate au fost gelosi de succesul avut la promovarea blogului tau - mai ales ca e interesant ... Eu de pe acolo l-am agatat si il urmaresc zilnic acum ...

Stelian Muscalu spunea...

multumesc frumos... dar nu cred ca este ok modul in care se poarta cu clientii lor. Dar trebuie sa ma obishnuiesc cu idee... doar Traim in Ro

Viorel Dudau spunea...

acelasi lucru l-am patit si eu, tot pe topicul RdS. nu mai scriu niciodata acolo.

Luca Cleopatra spunea...

Primisesi un avertisment si inainte. De ce nu ai renuntat la reclama blogului tau? De ce ti s-a parut atat de important sa ai semnatura aia? E adevarat, ai avut initiative utile, insa povestea ta este un pic cusuta cu ata alba. Inca o data: de ce nu ai scos pur si simplu linkul?

Anonim spunea...

Omule, e asa de greu sa respecti niste reguli simple ?
Daca nu iti place o regula, atunci toti sunt tampiti ? Da, stiu e democratia romaneasca...

Stii de ce a aparut aceasta regula? (nu e singurul forum mare cu aceasta interdictie)

E simplu.. toti taranii iti puneau link-uri mai mult sau mai putin colorate in semnatura.

Pe scurt.. s-a abuzat si tu ca multi alti destepti, va simtiti lezati.

Esti un bou!