luni, 19 ianuarie 2009

Vânătoare, frig şi zâmbete

o nouă zi, e luni...un nou început... putin soare, si frig cât să simţi că trăieşti. 1grad... cel putin atat imi arata terometru postat pe blog. Mă uit la euroi... nu s-a miscat, il găsesc acolo unde l-am lasat 4,26. Mă uit un pic pe ziare... aflu, dinou, de vânătoarea de la Balc. Toată lumea vorbeşte frumos despre acest eveniment. Ion Ion (ce lipsă de imaginaţie şi pe naşul ăstuia) la plecarea de la Balc a fost oprit de un tânăr fără picioare căruia i-a dat, prin şoferul său, 100 de lei...ce om!!! ce suflet extraordinar!!!. Cum m-am grabit eu să-l cataloghez ca pe un frustrat impotent. Trecem peste asta şi citim că în ciuda incidentului de vineri când avionul în care se aflau Ion Ion Ţiriac şi omul de afaceri Elan Schwartzenberg a ieşit de pe pistă, partida de vânătoare s-a încheiat cu bine. Adică cum s-a încheiat cu bine?... a genocidul a fost complet. Ei vezi ce înseamnă un sistem de valori diferit, pentru mine BINE ar fi însemnat altceva. În mod cert eu sunt ăla dereglat... oricum şi comentariile primite pe marginea acestor posturi asta arată... sunt eu prea exigent. Un singur lucru aş vrea să mai adaug si promit, după acea, să închei subiectul... până la anu când se vor întoarce impotenţi la o nouă partidă de masturbare vânătorească. Îmi amintesc ce scandal a făcut presa atunci când în ianuarie 2005, au fost împuşcaţi 185 de mistreţi, dintre care 23 de către fostul premier Adrian Năstase. Nu înţeleg de ce toată lumea a tăcut acum... ma rog mă declar depăşit. Mă ridic, scot nasul la aer... pare mai frig de 1 grad... dar aerul de afară ma trezeşte, soarele imi zâmbeşte... îi zâmbesc şi eu. Da asta este cheia... trebuie să zâmbim mai mult. O săptămână cu multe zâmbete vă doresc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Îmi amintesc ce scandal a făcut presa atunci când în ianuarie 2005, au fost împuşcaţi 185 de mistreţi, dintre care 23 de către fostul premier Adrian Năstase. Nu înţeleg de ce toată lumea a tăcut acum..." - poate pentru ca atunci vorbeam de un cetatean care a ajuns unde a ajuns, prin functiile publice pe care le-a ocupat?

Stelian Muscalu spunea...

posibil... dar gestul era acelasi.