joi, 12 februarie 2009

Adevărul intensiv spre agresiv


pe mine băieţii aştia de la adevărul m-au înnebunit. Ma uit pe pro văd cât de tare este adevărul, mă uit pe A1 aflu că urmează tabloidul click. Mă uit pe prima, tvr sau mai ştiu eu ce alt post aceelaşi mesaj. De parcă cineva ar vrea sa-mi spele creierul. Sincer senzaţia pe care o încerc este de autoapărare. Chestiune involuntară. O reclamă atât de agresivă m-a ţinut în ultima vreme departe de siteul adevărul. aşa că iată nici reclama agresivă nu cred că este o soluţie extrem de bună pentru promovarea unui produs.
mai mult tot în mirobolantele reclame aflu că odată cu adevărul s-au dat nu ştiu câte mii de dvd-urii, mii de cărţi, mii de suplimente... până la urmă nici nu mai ştiu oamenii au vrut cărţile, dvd-urile sau ziarul?
una peste alta patriciu iţi satisface nişte orgolii copilăreşti cu reclame care probabil au cpstat câteva camioane de bani.
iar rezultatul este cel puţin discutabil. el va fi satisfăcut dar cititorul? dar pe cine mai interesează cum este cititorul...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Si se lauda ca sunt lideri, dar cand colo.......

Stelian Muscalu spunea...

or fi mai Yoda la vânzări de DVD-uri

Anonim spunea...

Pai daca dai banuti cati si unde trebuie..esti ce vrei tu

Anonim spunea...

Da, pe tine te intereseaza ce vrea cititorul/telespectatorul!
Dar pe restul?
http://mtlk.wordpress.com/2009/02/11/despre-cinismul-jurnalistilor-si-dreptul-la-informare-al-opiniei-publice/

Stelian Muscalu spunea...

e greu de comentat, cu atat mai mult de mine... stiind cat sunt de implicat in toata povestea asta. insa partial iti dau dreptate. a fost vb de rating si atat. oricum imaginatia ta cu stati nu plangeti ca nu a intrat genericul sau stati sa va dam cu pudra e gresita. iti spun ca am participat si eu la astfel de evenimete. eram constient ca sunt televiziune si ca trebuie sa transmit evenimentul, de cealalta parte eram constient ca sunt om si trebuie sa respect durerea celui de langa mine. pana la urma cred ca aici este povestea… depinde de la jurnalist la jurnalist, de la om la om. din pacate reporterii speciali trimisi acolo nu pot face mare lucru, ei sunt doar simpli executanti. insa oameni cum sunt catalin radu tanase, e mult spus oameni, dar ma rog. astia nu prea au simtiri, nu prea au dumnezeu… nu prea au nimic. asta mergea cu suc de ketchup dupa el si arunca la locul unui accident ca sa para toata povestea cat mai autentica. concluzia este aceeasi depinde de omul de la fata locului. om care poate sa respecte durerea celui de langa el… om care nu poate schimba insa politica editoriala a unui post de televiziune

sabina spunea...

eu cumpar adevarul.o data pe saptamana.joia.ca e cu carti!
bine,impropriu spus"cumpar adevarul",pentru ca baiatul de la chiosc nici nu se oboseste sa-mi dea si ziarul.imi da cartea,impaturita frumos in supliment,sa nu se vada!;)

Stelian Muscalu spunea...

exact ce-mi imaginam... cele mai vandute carti si cele mai vandute dvd-uri.... nici pe departe cel mai vandut ziar