joi, 19 februarie 2009

Ce judecători avem în ţara asta?

6 ani de inchisoare. Atat va face Ali Imran, cetateanul britanic autor al accidentului in care si-au pierdut viata regizorul Cristian Nemescu, inginerul de sunet Andrei Toncu si taximetristul Dumitru Arustei in urma cu peste 2 ani si jumatate.Tribunalul Bucuresti a decis, joi, reducerea cu un an a pedeapsei lui Ali Imran, de la 7 la 6 ani de inchisoare, anunta Antena 3.Instanta a decis, joi, sa ii reduca din pedeapsa lui Ali Imran, condamnat, initial, in decembrie 2007 la 7 ani de inchisoare pentru ucidere din culpa, vatamare corporala din culpa si conducerea unui autovehicul neinmatriculat.

dacă vine la mine cineva să-mi spună cum s-a dat decizia asta eu am să-l pup. dar cum ştiu că nimeni nu are o explicaţie plauzibilă am să dau eu una. băiatul ăsta de era cu jeepul era full de bani. prin urmare a mituit judecătorul care a dat sentinţa de mai sus. da exact judecătorii care se plâng că sunt stigmatizaţi, că sunt băgaţi în aceeaşi oală cu infractorii. păi de fapt din punctul meu de vedere 90% din judecătorii români sunt de fapt cei mai mari infractori.

5 comentarii:

Anonim spunea...

mai e ceva de comentat la postul asta?

Anonim spunea...

din pacate cred ca nu

Anonim spunea...

Singura solutie pentru justitia romana este ca sa fie scoasa acea prevedere care ii face inamovibili pe judecatori.

INAMOVÍBIL, -Ă, inamovibili, -e, adj. Care nu poate fi transferat, înlocuit sau destituit din funcţie. ♦ (Despre o funcţie) Din care nu poate fi destituit cineva. – Din fr. inamovible.

Sursa: DEX '98 - dexonline.ro

Problema este ca aceste persoane nu raspund niciodata pentru ceea ce fac. Asa ca li se rupe. De noi, de lege, de dreptate, de justitie.....

Asa cum am mai spus odata, sper ca Viata sa le-o traga asa cum merita.

Anonim spunea...

heiiii, salutare si bine ai revenit printre noi... ti-am simtit lipsa Darael.

Anonim spunea...

Sper sa nu deveniti Darael-dependenti ;;) E boala grea si fara leac din cate am auzit ;)