vineri, 27 februarie 2009

Civilizaţia Satanei?


eu nu cred în prostiile astea cu cipul din paşaportul biometric cu nume de cod 666. Toată biserica a declarat răspicat că acest număr nu are niciun fel de semnificaţie. Insă există parlamentari, nu-mi vine să cred cât sunt de idioţi, care contestă acest cip.
În urma unei discuţii la care am asistat întâmplător am să le dau eu o altă temă de gândire somnoroaselor păsărele din Parlamentul României. Toate veniturile lor din salarii, prime, venituri din CA ale diferitelor societăţi, diurne, sporuri etc. pe toate le primesc pe card. Domnilor superstiţioşi vă propun să citiţi invers acest cuvânt CARD... poate mâine pomâine o să ne trezim cu o iniţiativă legisltaivă care ne va spune că nu ne mai luăm bani pe card ci pe plastic... sau poate desfinţaţi cardul definitiv. :-)))

5 comentarii:

Georgi spunea...

sunt chiar asa de prosti? OMG!!Chiar ca sunt somnoroase pasarele (sau poate chiar "pasarici"). Chiar nu au alta treaba decat s-a dezbata p'asta cu cardu'? tara arde, si pasaricile se piaptana! Bravos natiune! halal!

Anonim spunea...

hehehe...buna asta. Oricum eu personal sunt anti pasaportul ala...si nu din cazua de 666 ci imi consider libertatea ingradita.

Anonim spunea...

Deci tu esti cel care striga astazi de zor "A DRAC-ului card... tot mai gol esti" :DDD

Ce nu se spune: cei care STIU ce e cu 666, dar si cei care STIU ce e cu noul cip, nu spun nimic.... interesant, nu ?

Gand_licitat spunea...

nu prea stiu eu ce contine noul pasaport. nu ma intereseaza. nu stiu de ce. poate ca ar fi cazul sa ma intereseze. dar consider ca am alte treburi mai importante amu pe cap, in plus, nu parasesc tara in urmatoarele luni, asa ca...nu-mi tre pasaport. vechiul, mi-a expirat anu trecut :).... in plus, daca suntem in UE de ce ne mai tre pasaport? nu mai e valabila faza cu buletinul/CI ?.... ma rog, lamuriti-ma voi, ca eu ma simt pe dinafara subiectului.
in schimb, faza cu 666 mi-e f cunoscuta. si toata disputa asta politica si religioasa. in Biblie este scris in Apocalipsa lui Ioan despre asa-zisa fiara si nr 666. scrie si despre semnul fiarei, pe frunte si pe mana. insa, aceste coduri si cardurile si pasapoartele si etc, nu au legatura cu profetia biblica. aia reprezinta cu totul altceva, si nu vreau sa dezbat amu semnificatia ei. ma amuza ca se gasesc sa comenteze oameni ce nu au citit Biblia... sau daca au citit-o, au citit-o printre randuri, astfel incat nu au inteles-o si au luat in context doar anumite aspecte. asa, pt senzatie!!!
traim ce-i drept, timpuri cruciale.....care poate ar trebui sa ne intoarca spre Dumnezeu, ca nu prea mai avem nimic in comun cu biserica (citeam azi o chestie pe tema asta pe blogul lui cabral).

Anonim spunea...

joujou...daca vrei sa mergi in Rep Dominicana :-), sau in orice alta tara in afara UE ai nevoie de pasaport.