vineri, 27 februarie 2009

Leapşa e la modă şi în Belgia

ce este extrem de interesant e că am preluat această leapşă pe de o parte de la joker de cealaltă parte de la un belgian, mă bucur să văd cum obiceiurile, cred eu pur balcanice, ajug să cucerească lumea.

country: Spain
door: pyramid door ... Pyramids have doors?
form - shape and state: circle
state of mind: joy
quantity:not enough
sunbloc: ten
streetname: Steliadis :-))
planet: Sun
American: Deniro
dream: to chancge the world (and are satisfied with Romania)
Romanian: Eminsescu or Vlad Tepes
Belgian (start searching-hahaha): belgian beer - duvel :-)))

evident o transmit mai departe catre joujou si sabina
spor la treaba fetelor

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ceea ce inseamna ca ar trebui sa largim cercul :P

Stelian Muscalu spunea...

absolut... dezvoltare prin cunoastere

Georgi spunea...

haha!!misto raspunsuri!au si ei jocul asta,se cheama tekertje (sper ca am scris corect)

Anonim spunea...

Toata ziua va jucati.
Si va plangeti ca nu e frumoasa Viata si ca vreti sa schimbati una si alta ;)

Stelian Muscalu spunea...

dara eu nu m-am plans de f mult ca viata nu-i frumoasa, ma plang ca unii oameni nu-s frumosi... si evident nu ma refer la aspectul fizic :-). precizarea nu este pt tine dara fiindca sunt convins ca tu ai inteles din prima :-)

Gand_licitat spunea...

:) am raspuns provocarii :P .......si am lansat-o mai departe!