vineri, 6 februarie 2009

Momentul meu de sinceritate

Am primit o leapşa de la joker şi o dau mai departe lui Yoda

Sunt … flexibil (în idei) open mind
As vrea … să pot schimba lumea
Pastrez … tot felul de prostii de la cartele de la hoteluri până la biletele de avion din locurile faine în care am fost
Mi-as fi dorit … să citesc mai mult
Nu imi place … să fiu contrazis :-)
Ma tem … de eşec dar şi de şerpi
Aud … marea
Imi pare rau … că nu am învăţat mai mult
Imi plac … câinii şi maşinile
Nu sunt … supărăcios pe termen lung
Dansez…foarte rar
Cant … uneori în baie
Niciodata …nu spun niciodata
Rar … sunt ipocrit
Plang cand privesc … un film foarte bunnn... ffff rar
Nu imi place de mine pentru ca … sunt superficial, si nu am stil
Sunt confuz … dimineata
Am nevoie... de prieteni
Ar trebui …să încerc să schimb lumea...imi doresc să schimb lumea

8 comentarii:

Georgi spunea...

Te inseli cu privire la un singur punct:ai stil! si inca unul foarte apreciat de..;sa zicem...oameni ca mine:ai stilul omului inteligent si cu mult bun simt...foarte rara specie now days!

Anonim spunea...

cum o vaziu. Merci -:))

Stelian Muscalu spunea...

georgi - multumesc, dar daca vrei sa vezi o scriitura cu stil citeste www.petreanu.ro :-)

Georgi spunea...

ok, am sa citesc petreanu, dar pentru mine stil inseamna cand cineva poate reda o idee sau un sentiment viu! Si tu poti asta. O avea domnul Petreanu stil (nu stiu,n-am citit inca), dar si tu ai! Imi placi ca poti scrie ceva care nu este despre tine ca personalitate sau caracter, dar lasi foarte frumos sa se vada cine esti tu ca om. Asta numesc eu stil:) Asta cand nu faci anamiza leului si a euroiului :p

Georgi spunea...

am vrut sa spun "analiza" leului...etc...

Georgi spunea...

Am citit ceva, dar...are stil de economist! parca citesc ziarul...nu simt omul. Mi-e teama ca stilul lui nu este si stilul meu...:)prefer stilul tau. Sincer.Eu caut oameni, nu cuvinte.

Anonim spunea...

Provocare provocatoare, asta pentru ca am vazut in multe locuri aceasta leapsa, chiar si la Claudia.

Salvati undeva ce ati raspuns si, peste 3-5 ani, reveniti asupra ei. Comparati apoi propriile raspunsuri. O sa fiti surprinsi de rezultate.

(icon cu zambetul cat Universul)

Anonim spunea...

georgi multam... este incurajator ceea ce-mi spui, apreciez