duminică, 15 februarie 2009

RASARIT DE SOARE















Pai sa va povestim. Noi incercam sa intram in viitorul apartament inca de anul trecut. Am fost prin decembrie la seful de santier care ne-a trimis la show room. Am mers la locul indicat unde evident ne-am lovit de un refuz tottal. Am mai incercat noi si oficial, am vorbit cu tot felul de persoane pe la Conarg care deasemnea, nu stiu din ce motiv, ne-au refuzat. Spunea cineva la un moment dat ca ar trebui sa ne pupe si in fund oamenii astia pentru faptul ca le suntem clienti... si evident doar asa am putea duce o vb buna mai departe. Din pacate conargul nu practica "sportul" asta. Prin urmare prin insistente repetate la poarta santierului am reusit sa ne strecuram romaneste (a se citi spaga) in bloc si sa mergem exact in apartamentul nostru. Am mai tras cu ochiul si in alte apartamente. Ce am observat ar fi faptul ca suprafetele bucatariilor sunt meschine, de fapt vorbim de niste chicinete. Totul este facut parca pentru liliputani. Totul este foarte mic si foarte inghesuit. Singura camera mai de doamne ajuta este dormitorul. Geamul mare de la living la noi este spart... sper sa-l schimbe. In rest ce am mai vazut. In tronsonul A unde sunt garsonierele am vazut gresia si faianta. Daca vedeti faianta in bucatarie va umfla rasul. Este pusa pe doua randuri la o inaltime aleasa de ei. Cred ca singura scapare ca sa avem cat de cat un spatiu decent este sa refuzam sa ne puna ei gresia si faianta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ca sa fiu rautacios as putea sa zic ca aveti deja tablouri pe pereti :) !
Altfel, n-ai putea sa pui pozele la dimensiuni mai mari, ca nu prea ne dam seama!?
Despre patania voastra...
Pe de o parte e de inteles refuzul lor: Daca oricine ar veni si i-ar bate la cap ca aia nu'i bine, ca aia nu'mi place... n'ar mai termina.
Pe de alta parte insa aveti dreptate sa fiti nerabdatori sa vedeti ce e acolo. La tepele date/luate in Romanica, nu poti sa te increzi ca spatiul locuibil e cel hotarat, ca finisajele sunt cele convenite, etc...
Bafta si Rabdare!

Stelian Muscalu spunea...

mutulik - la capitolul rabdare incepem sa stam f prost. ai dreptate in privinta modificarilor care ar putea sa apara in urma acestor vizite. dar cred ca am putea incheia un pact - vizitati apartamentul dar nu ne angajati in modificari... sau ceva de genul asta. dar macar sa putem intra sa avem si noi un ordin de marime. asa cum avem acum :-)

Anonim spunea...

Chiar ma gandeam acum cateva ore la vara-mea care e intr-o situatie similara. Trebuie sa stii sa iei o pozitie fff inteligenta, pt ca trebuie sa-ti vezi interesul si sa te muti in casa. Sa te duci cu datu-n judecata peste el.. nu cred ca e o solutie, sa-i lasi ca intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat vor termina iar nu e o solutie...Iti urez mult noroc, de asta ai nevoie sigur

Anonim spunea...

joker - de noroc am nevoie cu carul. sper ca povestea asta sa se termine cu happy end