duminică, 22 februarie 2009

REPORTER SPECIAL şi scuzele de rigoare

... dap sunt nevoit să-mi cer scuze fiindcă deşi am anunţat un reportaj fain pentru seara asta iata că există oameni care au senzaţia că fără ei nu se poate. Deşi mi-a fost simpatic băiatul în cauză, acum deja începe să mă calce pe nervi prin lipsa de imaginaţie de care dă dovadă. De mai bine de de 2 luni de zile ediţiile lui speciale intra peste ora noastră de emisie... ciudat e că nimeni nu spune nimic. Oricum eu îmi cer scuze pentru nerespectarea programului.

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)
Nu are rost sa te superi.
Inseamna ca asa a fost sa fie. Universul a vrut altceva.

Noi stim ca tu vrei sa schimbi lumea, dar lumea nu vrea sa fie schimbata. Asa ca iti recomand sa te relaxezi cu un vin fiert, cu un sarut de la fiinta iubita si o portie maaaare de somn. E duminica !

madalina ionescu spunea...

FII calm! Nu te enerva si alte sinonime de aplanare, o sa-i mai tina isteria cu Italia si abia atunci o sa mai vorbim

Stelian Muscalu spunea...

dara, mada - va multumesc pentru incurajari. oricum este frustrant pentru mine dar nici nu vreau sa ma gandesc ce o fi in sufletului colegei mele Carmen Moise al carei material ar fi trebuit sa intre astazi. oricum astept cat de curand o schimbare de macaz

Anonim spunea...

Daca tot ai pomenit de ea, cu ocazia asta ai sa vezi ce om este colega ta.

In mod normal, nu ar trebui sa o afecteze deloc. Nu depinde de ea ce se da pe un post si cand.

De ea depinde doar calitatea materialului pe care l-a realizat ea. Si atat.

Gand_licitat spunea...

deci... ( am inceput cu deci, clar? :P ).... aseara constiincioasa, in ciuda faptului ca mi se inchideau ochii, am zis ca la 22.05 sunt punctuala pe antena 3. si surpriza! la ora stabilita, nu e nici un "reporter special"...e emisiunea d-lui Gadea "sinteza zilei" . mi-am zis: mai astept. poate am inteles eu gresit. poate incepe. caut grila de programe pe net, la ora 22.05 "reporter special" . imi zic: poate am ceasu prost, poate e cu vreo ora inainte. si astept pana la 23.15 si nu a inceput nimic. asa ca am plecat mahnita la somn, gandindu-ma unde o fi problema. nu am inteles despre ce "baiat" care te enerveaza vb. despre d-l Gadea? sincer, nu am urmarit emisiunea dumnealui, era pe mut pus :) am vazut ca il avea invitat special si pe mircea badea, dar nu stiu despre ce era emisiunea in sine.
asa ca...lamureste-ma si pe mine cine te enerveaza! :)

Anonim spunea...

Apropo de probleme
exista o problema cu inregistrarea din 01.03.2009 ... apare Sinteza Zilei