miercuri, 4 martie 2009

1/zi




acelasi apus in aceeasi tara vecina - Bulgaria 2009

5 comentarii:

Darael spunea...

Imi place.
Vazand aceasta poza nu pot sa nu ma gandesc ca orice apus e ceva unic. La fel si orice rasarit. Si fiecare clipa de viata....

Revenind la meditatii, acum, vazand aceasta imagine, nu descoperi ca aceasta imagine, chiar frumoasa fiind, nu spune cam nimic de atmosfera reala care era acolo, in Bulgaria ?

Georgi spunea...

Ah,imi place asa de tare cum apusul se ascunde in spatele unei tufe...iar tu, omule, deasemeni! Foarte frumoasa, imi place stilul asta foarte tare!

MedeeaS spunea...

anul trecut abia am descoeprit si eu Bulgaria, dupa ce am depasit o serie de idei preconcepute care o lasau ca ultima destinatie de concediu de pe lista (genul de destinatie de criza).
Am vazut Balcik-ul, si am fost profund si placut impresionata, iar poza ta imi aminteste de diminetile in care alergam singura pe faleza, de linistea perfecta si frumusetea incredibila a peisajului. simpla amintire a Bulgariei reuseste sa ma destinda.

Stelian Muscalu spunea...

dara fotografia asta, din punctul meu de vedere spune totul despre bulgaria. de fapt asa cum spuneai tu despre atmosfera de acolo. ce ai in fata. o tufa de maracini si un apus superb. gandeste-te la asta :-)
georgi - ma flatezi...dar asta nu face decat sa ma motiveze sa "produc" si alte foto cel putin la fel de reusite
medeea - ma bucur ca aceasta foto iti trezeste aminitiri placute. sper sa repetam experienta asta

Georgi spunea...

ok...:) atata timp cat esti creativ si produci...e OK :D