miercuri, 11 martie 2009

1/zi




apă şi piatră

11 comentarii:

Georgi spunea...

frumoz,foarte frumozzz!!!

Stelian Muscalu spunea...

multumesc georgi

organu spunea...

frumos. imi inspira senzatia de a fi aproape de ce iti doresti dar totusi exista acel ceva care te opreste.
as fi incercat si varianta inversa cu focus pe orizont si zidul blurat, plus un crop, deoarece smocul ala de iarba te cam scoate din atmosfera
parerea mea

Anonim spunea...

..si foc ..pe cand? Vad ca ai inceput cu elemente esentiale, pamant apa, cer :)

Anonim spunea...

organu - ai dreptate si pe mine ma cam streseaza smocul ala de iarba... cred ca am sa-l cropuiesc
joker - toate la timpul lor

MedeeaS spunea...

eu raman in continuare urmaritor asiduu al seriilor tale de 1/zi. si pe buna dreptate.

Anonim spunea...

medeea - ma simt de-a dreptul magulit

Anonim spunea...

ma uit la poza, citesc comentariile, ma uit din nou la poza si zic ca mi-a placut "apa si piatra". Nici nu vazusem iarba, dapa-i sa ma si streseze...

Stelian Muscalu spunea...

organu e un tip perfectionist... asa se explica toata povestea

organu spunea...

perfectionist. nu. spre deosebire de multa lume care are notiuni de fotografie, nu caut compozitie, ci senzatia produsa de fotografie.
pentru mine, personal, smocul era ceva "care ma aducea cu picioarele pe pamant", nici pe de parte stres.

parerea mea, nu un adevar general valabil

Stelian Muscalu spunea...

organu - multumim pentru completari