marți, 17 martie 2009

1/zi



Singuraticul... tot în Teliu - BV

7 comentarii:

Dili spunea...

limpezime, viata, constiinta curata, echilibru, siguranta ... si dor de duca ... frumos!

Stelian Muscalu spunea...

si mai ales f putina poluare...comparativ cu ce se intampla in Buc si in general in marile orase

Dili spunea...

Da, asa o culoare frumoasa a cerului n-am prea vazut pe-aici, decat poate dupa vreo ploaie zdravana de primavara.

Anonim spunea...

Mie poza imi aduce aminte de "Pe aripile vantului." Frumos!

Georgi spunea...

parca e in savana!!te astepti sa vezi un leu mandru lenevind sub copac

organu spunea...

daca ti se pare viata anosta, lipsita de culoare, cu un gri predominant, nu dispera! exista nikon vivid colors. :D
uite de asta iubesc eu nikonul.
frumos constrastul cromatic.
mi-ar fi placut un camp de profunzime mai redus,fotografia landscape, iar copacul izolat un pic inre-o parte a imaginii.

Stelian Muscalu spunea...

georgi- e si leul dar nu l-am prins in cadru
nina - ma bucur ca fotografia asta iti starneste amintiri faine
organu - de asta-mi plac mie comentariile tale :-)