sâmbătă, 28 martie 2009

1/zi




VICTORIE - am schimbat ziua de emisie :-))

8 comentarii:

Darael spunea...

Nu te bucura; o sa concurezi cu Romania - Serbia.

Pronosticul meu: X !
Asa ca eu am sa incerc sa ma uit la reporter special. Nu promit, dar incerc.

Felicitari !

Anonim spunea...

deci..s-a putut!!

Stelian Muscalu spunea...

stiti cum se spune... totul e sa vrei :-)

nina spunea...

Felicitari pentru emisiune! A meritat sa asteptam un pic. La mai multe!

Stelian Muscalu spunea...

nina multumesc frumos...desi asteptarea a fost cam lunga

Anonim spunea...

La naiba!
Am ratat-o!
Am zacut la pat, doua zile si doua nopti cu 39 febra, de n-am putut sa deschid nici net-u' nici televizoru'!
Sambata viitoare!

Stelian Muscalu spunea...

sanatate multa... se pare ca ai nevoie. cat despre emisiune... nici nu sti ce ai pierdut :-))

Dili spunea...

Ooo, e chiar o mare realizare, felicitari!!!