miercuri, 25 martie 2009

Aparenţele te pot înşela

Honorius, fiul cel mare al omului de afaceri Silviu Prigoană, s-a întors recent din Statele Unite şi strânge semnături pentru candidatura Elenei Băsescu la euroalegeri.

eu aveam o părere super ok despre băieţaşul ăsta. L-am văzut şi l-am auzit vorbind în multe emisiuni şi chiar părea că are ceva în cap. Ca să citesc azi că băieţaşul o va sprijini pe fufa EBA. Să nu-ţi faci bagajul şi să pleci naibi din ţara asta?
Acum mai am o curiozitate. Oare o face din convingere sau e directivă pe linie de partid?

5 comentarii:

Darael spunea...

Pai raspunsul e evident. A vazut ce cariera (in afaceri si politica) a facut tatal lui facand temenele si pupand dosuri grase... de ce sa nu profite si el ?

Omul face o investitie in viitor, doar nu credeai ca face asta din niscai convingeri politice ?

Stelian Muscalu spunea...

dara - eu ma gandesc ca este f greu sa faci o campanie indiferent de natura ei... daca nu ai o serie de convingeri care sa sutina campania respectiva.
eu am o campanie anti EBA fiindca sunt convins pana-n maduva oaselor ca fetita asta nu are ce cauta in PE.

Dili spunea...

Stelian, pai a zis baiatul de ce o face: fiindca ambii sunt niste persecutati cu tati ilustri. Ce motivatie mai vrem ca sa ne dam pumni in cap?! Incepe sa-mi fie frica, pe bune.

Anonim spunea...

Sau poate sunt prieteni

Stelian Muscalu spunea...

nu stiu care este explicatia, dar sunt convins ca am sa o aflu