joi, 12 martie 2009

Banu' la ban trage

... o vorbă veche de când lumea sau mai bine spus de când au apărut banii. iar criza financiară prin care trecem nu face altceva decât să o întărească. Priviti aici

Daca tot nu se cumpara masini, importatorii fac reduceri. Audi baga un 30% scurt si fara comentarii. Volvo au si eu 30%. Skoda 10-20%. Aceste reduceri sunt la prima strigare. Daca platiti cash, reducerile merg pana la 50%. Pentru că e criză.

şi noi ne gândeam serios să ne cumpărăm o maşină. acum ar fi fost momentul ideal... cu o reducere de 50%. dar surpriză sau nu ... acum nu avem bani. prin urmare, paradoxal sau nu, de reducerile astea vor beneficia tot cei care au f multi bani.

7 comentarii:

Anonim spunea...

deci ai fff multi bani in concluzie :))

Stelian Muscalu spunea...

mi-am cumparat si o lopata ca sa am cu ce sa-i intorc :-)))))))

Darael spunea...

Nababule !

Anonim spunea...

Eu cand mi-am luat anul trecut nici odorizant nu mi-au dat moca.

Stelian Muscalu spunea...

daca stiai tu creti ca o sa vina criza... si ca ti-ar da astia acum si un bax de odorizante :-))

Coana Zoitzica spunea...

trebuia sa mai astepti putin, ca ti-o ofereau cadou cand cumparai casa. o lasau direct pe locul de parcare platit.

malina spunea...

eu astept pana la anul, sa-mi iau un bmw din alocatie:))