marți, 10 martie 2009

Şi ţestoasele fac sex

7 comentarii:

Anonim spunea...

deci trebuie sa-l vezi pe Banel al meu in actiune :) cu incetinitorul insa

Anonim spunea...

deci trebuie sa-l vezi pe Bael al meu in actiune :) cu incetinitorul

Georgi spunea...

nu ne-ai mai spus nimic de Banel...ce mai face? e cuminte? saraca testoasa, mi-e mila de ea...nu stiu de ce...dar imi e!!

Stelian Muscalu spunea...

si banel al tau are tot gusturi din astea ciudate in materie de sex?...pantofi sau alte obiecte vestimentare?

Georgi spunea...

Man, esti moooortaaaal!! :)))Asta e cea mai umblata leapsa!!! Am rezolvat-o acum vreo luna, si tu la fel din cate imi aduc aminte!Acum vad ca s-a intors la tine! chiar am verificat si e facuta deja! dar imi plac mult lepsele, asa ca fa tu una cu intrebari misto, sau cum vrei tu, cu ce te inspira pe tine! Hai ca acum imi esti dator o leapsa!! Ok, berica este din partea casei, deci daca venim noi in Romania, o dai tu, daca veniti voi in Belgia, o dam noi!!;)

Stelian Muscalu spunea...

perfect.. batem palma. in privinta lepsei asteia la mine nu a mai fost... sau m-am scleroyat eu desi nu am decat 33... dar cine stie stresul :-)))

Georgi spunea...

pai cred ca ti-a dat-o joker, ca eu i-am dat-o lui...vezi si tu, rasfoieste printre tag-uri.Oricum, nu-i bai ca ai mai raspuns o data!Astept leapsa!!