luni, 2 martie 2009

Elena Băsescu în Parlamentul European

Fiica cea mica a presedintelui Traian Basescu, Elena Basescu, este oficial candidata la alegerile europarlamentare de anul acesta, potrivit unui comunicat de presa remis de organizatia de tineret a PD-L.

asta mi se pare nu cireaşa de pe tort ci chiar bomboana de pe colivă. cum să candideze fătuca asta în instituţia supremă a Uniunii Europene? doar pentru că numele de familie este băsescu? păi ce să vă spun dacă în România acest nume poate fi considerat un paşaport, dincolo lucrurile se complică puţin. Acolo tre să ai niţică minte, să citeşti dar să şi propui iniţiative legislative pentru a avea asigurate "succesurile". Ori domnişorica asta în afară de câteva defilări pe podiumuri de modă eu nu am văzut să mai fi făcut ceva în sfera politică. Doar pentru simplu fapt că are privirea căprioarei rănite iar nu pot considera că este aptă să intre în acea instituţie. Dacă stau şi mă gândesc bine... încet încet ajungem să f.tem valorile europene. Trimiţând-o pe fătuca asta acolo demonstrăm nu numai că nu înţelegem importanţa instituţiilor europene, dar mai mult decât atât nici nu ne pasă de ele. Eu unul am să fac o campanie cât casa de conştientizare, de salvare a Parlamentului European. Iar dacă mimoza băsesciană ajunge acolo eu nu voi mai merge la vot never ever. Şi mai mult decât atât voi ajunge la concluzia Simonei Senzual şi anume că suntem un popor de cretini. Imi pare rău să spun asta şi chiar mă doare dar dacă am să o văd pe căprioara speriată europarlamentar... e clar că suntem irecuperabili.

13 comentarii:

Georgi spunea...

Probabil ca isi va lua cu ea staff calificat care sa-i salveze imaginea si sa-i fca treaba pe acolo!! se merge pera departe, nu stiu ce sa mai zic!Daca poti, fa ceva!!

adimanu spunea...

ce puii mei sa mai zic?.... no comment...a, ba am ce sa-i zic: ii urez "SUCCESURI deplinI"
cind zici ca nimic nu te mai surprinde si chiar esti convins de asta, intodeauna apare cite ceva. stia, el, JR EWING de ce spunea never say never
si... iar imi amintesc ca traiesc in eterna si fascinanta romanica in care ipocrizia, nesimtirea, nerusinarea, lacomia, snobismul, nepotismul, fatarnicia, prostia, etc nu au limite

Anonim spunea...

Ii doresc numai succesuri !!

Anonim spunea...

Eu cred ca Elena Basescu, va duce cu ea in Parlamenul European, exact imaginea corecta a Romamiei. Astia suntem fratilor. Pe astia i-am promovat, pe astia ii avem, cu astia defilam.
Cum vrei sa trimiti oameni capabili acolo, cand noi in tara punem accentul pe scursuri si pe neica nimeni.
Eu cred ca-i prea tarziu ca sa mai faci ceva, dar iti urez succes (nu succesuri).

Anonim spunea...

@Nina

Acum depinde cum simti. Eu unul nu ma simt reprezentat acolo de o botoxata plina de succesuri, care se urca in avionul de Bruxelles imediat ce a stins ultima tigara fumata in Bamboo sau...mai stiu eu ce club de fite

Stelian Muscalu spunea...

georgi - cu tot stafful la un moment dat va fi nevoita sa vorbeasca, si atunci sa vezi consternare in PE
adimanu - e trist aditzule si din pacate e real
joker - sunt convins ca le va avea
nina - am fost si eu tentat sa spun acelasi lucru, dar ca si bunul meu prieten joker nu ma simt reprezentat de fufa asta:-)

Anonim spunea...

Hahaha, ma faceti sa rad. Da voi va simtiti reprezentati de parlamentarii nostri? Ca vorba ceea au fost alesi. Normal ca nici pe mine nici pe multi pe care ii cunosc, nu ne reprezinta Lenuta lu' Basescu, numai ca e prea putin, sa spunem asta noi aici. Cred ca i se rupe ei (lor) de ce credem noi.

P.S. Scuzati limbajul dar m-am enervat :)

Stelian Muscalu spunea...

nina - important este sa ramai calma. asta in primul rand, si 2 la mana sa gandim, vorba reclamei sa studiem problema si sa luam pozitie. uite ce spun eu in momentul in care-si va incepe campania sa demaram si noi in blogosfera o anticampanie lenuta basescu. fiindca este usor sa spunem ca nu ne simtim reprezentati dar este greu s afacem ceva in sensul asta.
te invoiesti?

Anonim spunea...

@Un Om

Ia dezvolta un pic subiectul ca parca am chef de o revolutie , chiar si online :P

Stelian Muscalu spunea...

pai este foarte simplu. vom avea la un moment dat o campanie mirobolanta. mai exact - actiuni in care fufa basescu va vb cu oamenii si eveident va da dume... ei alea trebuie sa fie campania noastra... evident imbunatatita cu tot ce a facut ela basescu pana acum... adica nimic. imbunatatita cu actiunile care o califica pe aceasta d'onsoara sa ajunga in PE... sunt atat de multe de scris... si daca la nivelul blogosferei reusim sa punem toate aceste info... avem sanse sa fim pana la urma reprezentati in PE de cei mai putin rai dintre cei rai :-)

Anonim spunea...

:))) .bun asa

Anonim spunea...

Pb e ca nu doar fata lu' tata candideaza....sunt multi altii care n-ar avea ce cauta acolo

Anonim spunea...

Sigur ca ma invoiesc!