joi, 26 martie 2009

Prima

am preluat-o de la Georgi si o pasez către Yoda

Car: skoda S100 a p[rin'ilor mei. Iar eu am avut prima masina cumparata din banii mei... un trabant de toata frumusetea

Trip within the borders: cred ca undeva pe litoral
Trip abroad: Suedia
Memory: capitolul la care stau cel mai prost
Pet: Bella, căţeluşa părinţilor mei
Crush: am fost precoce. se intamplaundeva pe la 4-5 ani de o vecina care era la liceu. doamne ce nebunie a mai fost atunci pe capul meu. Antoaneta. Una dintre putinele foste iubiri al carui nume probabil ca nu-l voi uita
Discovery: prima descoperire. hmmm aici toate fac apel la memorie... iar eu sunt varza la capitolul asta... si nu numai.
Job: cred ca a fost ca operator de date la Mercury research, in paralel lucram si pe la stage expert
Idol: nu stiu daca am avut vreodata un idol. acum sigur nu am
Creation: un vaporas creat cu panza de traforaj. initial am fost f mandru de el. insa cu fiecare zi care trecea il vedeam tot mai urat... pana l-am aruncat :-)

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Salutari Stelian!
Yoda m-a trimis la tine cu scop pasnic. Habar n-am ce e aia leapsa basca am mai auzit pe la unul pe altul... Doar daca ai timp si daca nu inoportunez... Oricum multumesc anticipat.