joi, 12 martie 2009

Pământ, vânt, soare şi parale

este titlul următorului reportaj care ar trebui să intre în această duminică la 22:05 la Reporter Special - Antena 3. Se va întâmpla asta doar dacă pe Mihai Gâdea nu-l va mânca în partea dorsală să facă o ediţie specială exact pe spaţiul alocat emisiunii noastre.

Dacă totul va decurge ok, spun că este un material care trebuie urmărit. Este un reportaj care va raspunde multor întrebări dar care în acelaşi timp va ridica şi multe semne de întrebare. Eu sunt un mare iubitor al acestei planete, al mediului ... şi am încercat să-mi aduc un f mic aport la însănătoşirea lui.

12 comentarii:

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Ma uit, ma uit, bine ca-mi zisesi! :)
Semneaza o alta iubitoare infocata de mediu :))

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur ca nu sunt singur :-)

Anonim spunea...

Bafta sper sa fie emisiunea

Stelian Muscalu spunea...

sinecer... si eu :-)

Anonim spunea...

Sa vedem, a zis orbul!
prietenii stie care este orbul!

Anonim spunea...

da, ne uitam, cum sa nu, doar NE PRIVESTE, nu?

Anonim spunea...

dar de ce "daca totul decurge ok"?

dupa ce se face o planificare totul e sa te tii de ea, altfel e haos, asta e valabil pt orice in viata

Stelian Muscalu spunea...

april - trebuie sa tinem cont ca vorbim de o televiziune de stiri. daca se intampla un eveniment important.. de ex isi da Basescu demisia :-)))) e normal sa apara o deitie speciala.
din pacate la A3 s-a dezvoltat un obicei din editiile astea speciale si daca nu apar evenimente deosebite. in sensul ca emisiunea poate sa cada si daca trage base o basina... fara sa-si dea demisia. atunci vine un deontolog o miroase... si dezvolta subiectul.
cam asa stau lucrurile. eu insa sper ca base sa manance sanatos si sa nu avem surprize.

Anonim spunea...

Sper sa nu-si dea Basescu demisia duminica seara. Luni dimineata ar fi cel mai bine sa-si dea demisia -:))

Stelian Muscalu spunea...

eu mi-as sacrifica reportajul pentru o stire de genul asta :-))

Coana Zoitzica spunea...

stelian, fara suparare, dar pentru asa stire cred ca si Jetix-ul o sa faca editie speciala ;)

Dili spunea...

Felicitari, poate chiar e o floare in gradina mult sperata acest reportaj. Intamplator dimineata ma infuriasem pe blog pe poluare fiindca nu lasa stralucirea stelelor la fel de puternica precum odinioara. Asa ca sigur ma voi numara printre privitori ;-)