marți, 31 martie 2009

Veşti proaste. Struţul ajunge în parlamentul UE

Potrivit vicepreşedintelui democrat liberalului Florin Popescu, se pare că Elena Băsescu a strâns cele 100.000 de semnături de care are nevoie pentru a participa la europarlamentare.

îmi vine greu să cred că într-o săptămână se puteau strânge 100,000 de semnaturi. Adică mai mult de 14,000 de semnături pe zi. Imi vine greu sa cred ... toată povestea asta îmi miroase... ba nu... îmi pute a furăciune grosolană. Până la urmă familia asta doar la aşa ceva se pricepe. De ce ar face struţul notă separată?

4 comentarii:

nina spunea...

Poate da Dumnezeu si la alegerile pt. P.E., pateste ca aia care, nu au fost votati nici de oamnenii care le-au dat semnaturi pentru candidatura. :D

Dili spunea...

Told you so... Daca altii au putut, si cei cu gatul lung pot. Si va fi si votata, 300%. Pacat e ca ne subestimam, fiindca si tu ai putea fi in locul ei. Trist.

Stelian Muscalu spunea...

nina - nu stiu ce sa mai zic. ma intreb daca semnaturile alea sunt pe bune sau au fost furate. dar daca sunt pe bune?trist
dili - poate doar daca-mi schimb numele... cum ar suna Stelian Băsescu :-))

Dili spunea...

Nu, ca naste barfe, rimai bine cu Vosganian si cu Varujan dar tocmai l-au exclus de pe lista :P