vineri, 3 aprilie 2009

1/zi




iata inca o dovada ca a venit primavara

11 comentarii:

Anonim spunea...

Stelian..dovada " vie " ca a venit primvara am vazut in drum spre birou. Dovada avea in jur de 20 de ani, in jur de 170cm...... si eu (in)jur(am) pe tot dracii ca mergeam la serviciu :))

Stelian Muscalu spunea...

:-))...stai sa te vad la vara cand or trece la mini-uri... si tzatze scoase din tricou :-)).... dar ce spun eu ca pe mine ma lasa rece...doar sunt om insurat :-)))

Anonim spunea...

...si pe minte la fel de rece, pt ca sunt la fel de insurat :))..nu ma intreba cum tin degetele :)))))

Doar Libertate spunea...

la mine dovada "vie" ca a venit primavara este ca DNA face "curatenie" -:))

Stelian Muscalu spunea...

yoda - la mine la tara dupa ce oamenii isi faceau curatenie, strangeau gunoiul in, scuzati-mi expresia... fundul curtii si îi dădeau foc :-)). sper ca becali nu citeste "globul" meu :-))))))

Dili spunea...

Ah ce frumos, cat romantism !!!

MedeeaS spunea...

azi am realizat si eu ca a venit primavara. ma deranja o raza de soare care cadea perpendicular pe monitorul meu de la birou, si cand m-am dus la geam sa trag jaluzelele am vazut primii muguri in teiul din fata geamului :) nu m-am mai indurat sa trag jaluzelele in nasul razei mele :)

nina spunea...

La mine dovada vie ca a venit primavara e ca diseara tre' sa sterg geamurile (42 buc). :D
Fotografia ta insa e foarte frumoasa!

malina spunea...

dovada vie ca a venit primavara e ca baietii mi-au aruncat la scoala cu apa-n cap si m-au facut fleasca

Stelian Muscalu spunea...

asa isi manifesta ei dragostea de primavara :-))

sabina spunea...

pentru fiecare exista o dovada vie ca a venit primavara.:))
dovada vie pentru mine e ca ma mananca nasul si ma usura gatul de la praf si polen:|