miercuri, 15 aprilie 2009

1/zi




3aprilie 2009, Gradina Botanica - as numi-o OGLINDA

10 comentarii:

Darael spunea...

Parca sunt batrani pescari pe malul apei.

Stelian Muscalu spunea...

bravo... f mishto comparatia. imi place la nebunie

Anonim spunea...

Eu as numi-o copacul cu pui

malina spunea...

va zic eu ce sunt.
sunt pitici.
pitici si elfi.
si spiridusi.
cu urechi ascutite si dintisori stralucitori.
iar noaptea, noaptea se trezesc la viata si isi lasa haina scortoasa, aratand trupul lor moale si pufos :x

Stelian Muscalu spunea...

:-))... o sa merg intr-o noapte in GB sa-i fotografiez

Georgi spunea...

Aici is!! Super frumos, o oglinda fidela frumusetii! Si, da, parca sunt pescari nemiscati, rabdatori cum numai pescarii pot fi! Si apropos, mi-a placut mult floarea de magnolie!!:))

Stelian Muscalu spunea...

georgi chiar ma gandeam cum nu spui tu nimic despre floticica mea. multumesc

malina spunea...

hai, du-te acum...sa vezi ce carnaval e acolo...
grabeste-te!!!!

Stelian Muscalu spunea...

malina, malina...dar tu chiar nu aveai somn la ora aia?

malina spunea...

eu sunt in vacanta.si mi-am facut un program...de toata stima.dorm f mult ziua si citesc/desenez/scriu noaptea