marți, 21 aprilie 2009

300,000 euro - preţul incompetenţei în România

300.000 de euro va primi Piturca pentru a renunta la contractul cu FRF pe cale amiabila. "E adevarat, am ajuns telefonic la un acord de principiu cu Piturca, iar la finalul acestei saptamani vom incheia colaborarea in mod oficial", a recunoscut Lupescu potrivit Prosport. In plus, Mircea Sandu a anuntat ca marti FRF va hotari cine il va inlocui pe Piturca.

Măi fraţilor în ce ţară trăim. Băiatul ăsta a distrus naţionala ... şi ca recompensă primeşte 300 de mii de euro. Este pur şi simplu revoltător, strigător la cer. Este muuult prea muuult pentru mine. Deşi banii ăştia îi vor ajunge o bună perioadă de timp... sunt totuşi curios unde o să mai apară fratele piţi... un loc călduţ prin federaţie?

5 comentarii:

Good girl spunea...

Ia-ma usor, ca m-a luat ameteala...
Inteleg ca asta e pretul pe care il plateste FRF-ul ca sa scape de Pitzi. Asta e varianta eleganta, daca am inteles eu bine.
Intrebarea e, cand au facut contractul de ce nu a adaugat nimeni o clauza pentru incompetenta? Adica, Pitzi e idiot? Ia da tu 300.000 de euro la FRF, ca sa "divortam elegant".
Sau poate nu inteleg cum e cu contractele astea...

Stelian Muscalu spunea...

ai inteles perfect... din pacate exact asa este facut acest contract. federatia ii plateste 300 de mii de euro ca sa scape de el. la tine la job seful tau iti da 300 de mii de euro daca vrea sa scape de tine?

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

La mine la birou - s-a intamplat azi - seful meu, in virtutea faptului ca nimeni nu face angajari si tre' sa tii cu dintii de jobul tau, tipa la mine pentru ca am inteles gresit numele unei companii.
Mai are un pic si ne pune taxa la poarta pentru ca ne incapatanam sa venim zilnic la birou :).
Noi sa fim sanatosi! ;)

Anonim spunea...

eu cred in continuare ca e doar o cearta de fatada. Ei s-au inteles..asta nu si-a luat 600 de mii, ci doar 300 si e bine pt toata lumea. Cate despre viitorul lui...pe el scrie tarile arabe...ca " e multi bani si e multi prosti acolo"

Stelian Muscalu spunea...

ce tara mai frate...eu traiesc aici de 33 de ani... si nu reusesc sa ma obishnuiesc