miercuri, 29 aprilie 2009

Imnul turistic al României - o mizerie desăvârşită



dacă varianta asta este cea finală... s-a zis cu turismul din ţara noastră. O melodie lălăită care nu are niciun mesaj concret, cu o succesiune de fotografii. O să spună potenţialii turişti că la noi nu s-a descoperit camera de filmat. Apoi vedem un copil care munceşte... în continuare rămânem o ţară de înapoiaţi care-şi muncesc copii iar legat de ţara de înapoiaţi mai apare şi o fătuca la un moment dat cu o pereche straşnică de cizme de cauciuc. Penibil. Sincer sper ca acest clip să fie doar un fake... altfel, ne-am pus turismul în cui.

13 comentarii:

madalina ionescu spunea...

groaznic videoclip sau ce-o fi asta. poze filmate??? my god, si pe youtube gasesti filme mai profesioniste decat asta. asta are cladiri peste cladiri, transuri peste transuri, oribil.

cat despre melodie... o gluma trista. nu are nimic nici din ritmuri clasice romanesti, nici din ingrediente de slagar.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Jenant. Acesta e cuvantul care-mi vine in minte. Una din glumele sinistre platite de noi din pacate.

Dili spunea...

Nu nu nu, chiar azi ma gandeam la imn, dar asta sigur nu e compus de cine trebuie si nici pe Zamfir nu l-am detectat. Sincer, imi aminteste de dansurile tematice din generala.
Daca asta e imnul declar cu mana pe inima ca niciodata nu ma va mai mira nimic si ca ma voi considera mereu capabila de orice. Ce-a patit Moga?!!!!!!

Anonim spunea...

Cred ca nu au dat bani pe el si e facut dupa o noapte de betie de un Moga ratat :P

Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...

- un curcubeu de... arome... asa-l defineste Moga in Catavencu de ieri... l-am auzit... vaaai de noi.

stelian spunea...

madalina - eu tot sper sa fie doar o facatura
good girls - pe banii publici e posibil orice
dili - si eu sper sa fie o gluma proasta
joker - cu sa fara bani imnul asta e o mizerie

Coana Zoitzica spunea...

MIE IMI PLACE. MELODIA RITMATA, PEISAJE FRUMOASE, OAMENI ZAMBITORI.
Pozele cu litoralul parca sunt luate din BD la mare.
Daca nici imnul acesta nu ne mobilizeaza la emigrare, apoi Romania e tara unde totul e posibil.

Stelian Muscalu spunea...

little miss - deja ma intrebam ce e cu tine...:-)))

Coana Zoitzica spunea...

stelian, am luat pozitia viticii la poarta noua si asa ma ramas.
cred ca in jungla e mai usor sa traiesti decat in tara asta

Dili spunea...

Gata, am vazut si la stiri la TV, asta e imnul, imi dau cuvantul de onoare ca am crezut ca e o gluma. Mi-am inchis punga cu optimism pana la concediu.

Stelian Muscalu spunea...

dili - nu pot sa cred, eu inca mai sper intr-o gluma proasta

eSorin spunea...

cu siguranta o sa va placa asta:

http://www.youtube.com/watch?v=1FYl9p3VYNg