miercuri, 8 aprilie 2009

Oda lui Berbecali

Draga mea familie, dragelor mioare,
Rog scuzaţi-mi scrisul, că e cam răcoare
Şi-mi tremură mâna… sufletul din mine…
N-am nici masă, scaun… vă scriu stând pe vine.


Pac-pac, cum vedeţi… zdrenţele mi-au tras-o!
Simt că-s mic şi negru, din Burkina Faso;
Văd, de după gratii, cum apune Soare,
Războinicul Luminii, încet, dar sigur, moare.


Stau ca mieluşel în celulă strâmtă,
“Supărat îs Doamne”, un coleg îmi cântă;
Şi vă scriu cu dor, versuri ce-s de jale,
Plâng ca Paraziţii… “lacrimi şi fecale”.


Plâng, că nu e drept… mare grozăvie…
Nu-nţeleg… de ce mi se-ntâmplă mie?
Hahalere care m-au încătuşat,
Toate ştiu prea bine c-au făcut un blat.


Apelez la veri, surori şi cumnaţi,
Tot neamu` Becali, oi şi avocaţi…
Faceţi ce îţ` face, că-i pe banii mei;
Scoateţi-mă afară dintre derbedei!


Iooo, Gigi Becali, sunt nevinovat,
Că pe proştii ăia nu i-am sechestrat!
Papagalii dracu`… hoţi de meserie;
Ei în libertate… io fac puşcărie!


Pân-o fi să ies, vă scriu în răvaş,
Să-mi aduceţi slană, ceapă şi un caş,
Că-ăştia bagă-n mine ceai şi marmeladă
Şi nu vreau stamina ca în jos să-mi cadă.


Rog să îmi aduceţi şi-un televizor,
Că-s sătul de table şi privit în gol;
La barbut îs AS, i-am făcut pe toţi…
Chiar de-am în celulă cei mai trei din hoţi!


Mai am o problemă, care mă cam doare,
Îi vorba de cele zece dragi mioare…
Să le-aveţi de grijă, nu uitaţi de ele,
C-altfel ies de-acilea şi daţi de belele.


Mergeţi şi la Athos, faceţi rugăciune,
Zdrenţele cu Dracu, Dumnezeu cu mine.
Pac-pac, asta-i tot, vă salută Jiji;
Om cu steaua-n frunte… şi în fruntea ligii!

4 comentarii:

sabina spunea...

tre sa recunosc,desi e trist(din puctul meu de vedere)ce i se intampla,ca "oda" asta chiar m-a amuzat!:))

Stelian Muscalu spunea...

chiar este muzant

mutulik spunea...

Lung, Ungureanu, Costica Stefanescu, Negrila, Ticleanu, Geolgau, Tilihoi, Cartu, Balaci, Soava, Woobey, Florin Costea, Mihai Costea, legenda continua… Entuziasmant! Superb! Minunat! Campioana marii iubiri renaste din propria-i cenusa! Un oltean capos, cu nume ce starneste mai mult amuzamentul decat respectul, s-a ambitionat sa nu isi mai bata joc de bani si de semeni si sa investeasca in dragoste…

Dili spunea...

Esti tare omule, ce mai, pe cuvant :-)! Hai ca vei mai avea ocazia sa scrii despre el si k kndidat :D