joi, 30 aprilie 2009

OMS ridica nivelului de alerta pentru pandemia gripei porcine la 5

Directorul general al Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Margaret Chan, a ridicat nivelul de alerta pentru pandemie de la 4 la 5, miercuri, ceea ce inseamna ca pandemia de gripa porcina reprezinta un risc iminent, potrivit Reuters. Nivelul 6 este ultimul nivel, ceea ce inseamna ca exista deja o pandemie propriu-zisa. Chan a avertizat guvernele sa se pregateasca pentru ce este mai rau.

citesc ştirile de acest gen şi mă simt de parcă m-aş uita l un film SF. a fost unul care dacă nu mă înşel chiar aşa s-a numit VIRUSUL. vezi hărţile OMS-ului cum se înroşesc, disperarea se instalează în oraşele din toată lumea... semn al răspândirii rapide a virusului. şi colac peste pupăză astăzi am fost chemaţi la 9 dimineaţa, la job, pentru un set de analize... cică ne iau şi sânge. oare ştiu ei ceva ce eu nu ştiu?

7 comentarii:

Doar Libertate spunea...

zău că şi eu aseară m-am cam speriat: îmi imaginam continentul americat pustiu, cenuşiu. Cred că vine sfârşitul lumii.

Stelian Muscalu spunea...

e posibilă şi o variantă de acest gen... desi cred ca asta este cel mai pesimist scenariu

Coana Zoitzica spunea...

stii ce ma intrebam dimineata (din seria teoria conspiratiei) de ce vaca nebuna, gripa aviara, gripa porcina si nimic cu oile????

Dili spunea...

Oile le mai cloneaza putin in secret sa fie siguri ca daca le-or planta vreun virus se va raspandi cu certitudine.

Stelian Muscalu spunea...

little - eu am o vorba... cu rabdare treci marea... asa ca dupa porc probabil urmeaza oaia.
dili - :-)) iata o explicatie. la oi va fi un virus plantat cu maxima responsabilitate

Good girl spunea...

Stephen King - Apocalipsa. Daca ai citit aceasta carte si te uiti la stiri acum, o sa te cam treaca un fior rece pe sira spinarii.
Sau poate e doar o manevra de relansare a companiilor farmaceutice in plina criza economica globala.
Realitatea e ca nu stim nimic. Credem ca stapanim Universul si ne-a facut praf un virus microscopic.

Sanda spunea...

Ai aflat ce analize iti fac (ti-au facut)?

Este OBLIGATIA LOR sa-ti spuna ce analize iti fac si de ce si este DREPTUL TAU sa refuzi daca nu-ti convine!