vineri, 24 aprilie 2009

RĂSĂRIT DE SOARE fără culoare

ştiu că poate părea greu de crezut... unde este ruşul, portocaliul si in cele din urma galbenul... culori atat de frumoase, care însoţesc fiecare intrare în scenă a astrului care întreţine viaţa pe pământ. lăsând poezia trecem la chestiuni mai parctice şi evident mai concrete. la cartierul in care, asa cum va povesteam am contractat o locuinta, pe langa cele 1 milion de probleme apărute pe parcurs... era sa spun ca cireasa de pe tort, dar aici vorbim de bomboana de pe colivă, a mai apărut una... culoarea blocului. haideti sa va arat ce am cumparat, pentru ce am platit si ce am primit.









vă povesteam de faptul că firma dezvoltatoare se lăuda că are capital integral Românesc. Stau şi mă întreb dacă exista acolo măcar un 10% capital nemtesc... cum ar fi aratat aceasta culoare. Stau si ma gandesc daca distanta de la macheta la realitate ar mai fi fost atat de mare

4 comentarii:

adi spunea...

fotografiile astea imi aduc aminte de desenele alea din almanahurile sau almanahele:-)) comuniste. 2 fotografii in care trebuia sa gasesti 10 deosebiri. o sa ma uit pe fotografiile astea sa-ti spun cate deosebiri gasesc :-)). Ma amuz eu dar imi pare rau de tine

Darael spunea...

Sfat de om batran: nu te mai uita la blocuri ! uita-te la jumatatea ta, iubiti-va si bucurati-va unul de celalalt.

Intr-o zi, poate mai repede decat iti imaginezi, ai sa vinzi acest apartament si ai sa ai o casuta cu cerdac si muscate.

In fond, daca suntem sinceri, orice apartamen e doar o pestera din vechime, necesar sa nu ne bata ploaia in cap in timp ce facem dragoste.

Nu-i da alta valoare !

Stelian Muscalu spunea...

darael - asa-l privesc si eu. ca pe o pestera. dar daca tot am mai evoluat... vreau si eu o culoare faina pentru pestera mea. si sper, imi doresc acea casuta despre care-mi vorbesti tu. una mica, modesta dar cocheta... a noastra. din pacate in vremurile pe care le traim ... slabe sanse

Anonim spunea...

Poate e el asa palid da' e cu teflon si nu face....aspargilius :). Asta sa fie beleaua , adica culoarea.Macar sa fie finisajele ok in rest nu conteaza, tu stai inauntru nu afara