sâmbătă, 25 aprilie 2009

REPORTER SPECIAL - Sâmbătă la 22,05, Antena3


Proaspăt licenţiat în Electronică, Mircea Mocanu, în vârstă de 24 de ani, şi-a pierdut viaţa asfixiat sub zăpadă, în această iarnă. Tragedia s-a petrecut în apropiere de pârtia „Drumul de Vară“ din munţii Bucegi. Mircea, zis şi Bobo, era cu prietenii la munte, în Sinaia, pentru a se da cu snowboardul. „După-amiază, pe la ora patru, am coborât împreună cu Bobo de la cota 2.000 spre cota 1.400, pe pârtia «Drumul de Vară». La un moment dat, a dispărut”, a povestit Maria, una dintre prietenele lui Mircea. Ea a adăugat că totul s-a petrecut pe prima parte a traseului, într-o curbă. „Eu m-am oprit să sar o cornişă. Când am ridicat privirea, nu l-am mai văzut pe Bobo”, a mai spus Maria.

Despre pericolul pe care-l reprezintă pârtiile din România ne vorbeşte astăzi Carmen Moise de la 22,05 la Reporter Special. Despre indolenta primarilor si nesimtirea celor care administreaza partiile de schi din Ro, despre bucurie si tristeţe, despre extaz şi agonie... un reportaj care merita văzut.

Niciun comentariu: