miercuri, 6 mai 2009

1/zi



calator pe dealurile Clujului

8 comentarii:

Dili spunea...

neata... ce colorit viu, parca e desenata de un copil.. da' am o dilema, are si trei termopane sau asa e design-ul? :D

Stelian Muscalu spunea...

nuuuu totul era de lemn acolo... foarte idilic

Anonim spunea...

N-ar strica cateva zile intr-o casuta ca aia

Georgi spunea...

ooo, ce frumoasa, parca e casuta din povesti!! Mai, tu ma faci sa-mi bag unghia in gat ca pitigoiul in fiecare zi ca n-am fost inca la Cluj!!! chiar ai ce vedea acolo...Cum de l-am scapat?!!

Coana Zoitzica spunea...

asta-i idealul meu de casa de vacanta. cat de naturala pare acolo

Doar Libertate spunea...

Aoleu ce mi-as petrece o vacanta la o astfel de cabana ;)

Stelian Muscalu spunea...

joker - acolo iti poti spala creierii
georgi - stai sa vezi ce serie de foto urmeaza. sigur urmatorul concediu il vei face la Cj :-)
little miss - si eu am avut senzatia ca acea casa e de cand lumea acolo
yoda - ce te retine?

Georgi spunea...

ok,hai sa vedem!! abea astept, sincer!Nu credeam sa descopar asemenea frumuseti nepoluate!!