marți, 12 mai 2009

1/zi



imi plac drumurile... ma tot gandesc ce se afla la capatul lor

7 comentarii:

Darael spunea...

Daca iti plac drumurile, va fi greu sa descoperi un capat. Ar insemna ca placerea sa fie undeva in spate, in trecut....
Da, ce placere ar fi sa vezi capatul drumului cand tie iti plac drumurile ?

Nu am uitat poza din Bulgaria parca, aceea facuta de la nivelul soselei.

Dili spunea...

seamana mult cu un drumeag drag mie... imi amintesti de un joc de-al meu din adolescenta, priveam oamenii pe strada cu prietena mea si incercam sa le identificam povestea vietii - asa si tu cu drumurile :D

malina spunea...

uite acum ma gandeam...ca drumurile nu se termina niciodata. se intersecteaza cu altele, o iau la stanga sau la dreapta, insa nu se termina. nu am vazut niciodata un drum 'taiat'.

Stelian Muscalu spunea...

dara - aia din bulgaria are o perspectiva fantastica tocmai fiindca este facuta la nivelul soselei. Imi plac drumurile fiindca-ti dau posibilitatea sa-ti alegi scenariul dorit. Functie de imaginatie la capatul drumului poti sa gasesti oceanul, marea, muntele, desertul... doar imaginatia este limita
dili - asa cum spuneam... chestiune de imaginatie

malina - mai sunt si drumuri inchise... vorba melodiei care mi-a placut f mult in tinerete de la boyz2men - to the end of tha road

malina spunea...

hmm...sunt inchise tot de oameni, din prostia lor. sau din dorinta de a le renova, pentru a le face mai bune

Georgi spunea...

asta este drumul de la Predeal care urca spre Caprioara? Daca nu, seamana!
@Dili
Si eu "jucam" jocul pe care l-ai mentionat!:)

Stelian Muscalu spunea...

nu georgi se afla tot undeva pe dealurile clujului si drumul asta