vineri, 22 mai 2009

1/zi



Focul

7 comentarii:

Dili spunea...

valvataie rosioara
verzulie-galbioara,
fa-te scrum, fa-te cenusa
sa te-arunc afar' pe usa,
arde-te-ai incetinel
sa te-arunc la sufletel,
urca-te la inimioara
fa sa fie cald afara!

(am citat din folclorul dilimagic de alungat norii)

Stelian Muscalu spunea...

dili - no comment. auzi , am si eu o curiozitate. cu ce te ocupi tu?

Dili spunea...

aud, da' nu-s poiata, parol! (ceva comun, ne chinuim sa implementam un programel pe la cfr da' cred ca ma reorientez intr-un an)

Good girl spunea...

Ti-a reusit intr-un mare fel! Are viata fotografia aceasta, e senzationala!

Stelian Muscalu spunea...

Gg - daca vezi viata in fotografia asta inseamna ca eu mi-am atins tinta... ceea ce ma face fericit. multumesc

Georgi spunea...

maaaamaaa!!!e superba!!! de departe cea mai speciala, fenomenala, reusita, controversata poza pe care ai postat-o pana acum!! parerea mea! suuuuupeeeer!! si sunt super fericita ca "merge" blogul din nou, am avut oarece probleme in ultimele zile!

Georgi spunea...

oooof,acum am vazut-o si pe penultima...tu vrei sa-mi dai lovitura de gratie??!!! eu nu mai indraznesc sa postez nici o fotografie...:)