sâmbătă, 23 mai 2009

1/zi



de week-end. pofta buna

6 comentarii:

Georgi spunea...

alooooo!!!termina domne cu d'astea ce vrei sa ma distrugi??!!! eu n-am mai mancat un mic de nici nu mai tin minte!!:)

Georgi spunea...

apropo,ultimele poze sunt bestiale!

Stelian Muscalu spunea...

eu cred ca as duce dorul micilor, sarmalelor... si a altor cateva specialitati specifc romanesti... cand ajungeti in Ro o sa va invitam noi la niste mici a la Stelian :-)

Anonim spunea...

Iar te-ai tinut de gratare?...bravos natiune :P

Georgi spunea...

sarmale fac si aici, ca-mi murez qingura varza, dar carnea de mici cu condimentele respective nu stiu sa o prepar :( sigur ca le duc dorul, si acum ca am alb pe negru invitatia ta...cum ajung la romanica, ti-aduc aminte de ea!

Stelian Muscalu spunea...

va asteptam :-)