luni, 4 mai 2009

Avem imn ... turism ce ne mai trebuie?

in we asta am fost si eu plecat ca tot romanul. fara o tinta precisa am stabilit pe drum ca bine ar fi sa tragem si noi o fuga la Lacul Sfanta Ana. Zis si facut. In fond Lacul Sfânta Ana este un lac de origine vulcanică, fiind singurul astfel de lac de pe întreg teritoriul României. Ei dragilor aici apar problemele. Imediat ce ajungi in masivul Ciumatul Mare incepi sa te gandesti la bucsile, amortizoarele si planetarele masinii. Si probabil ca o sa-mi spuneti ca asa merit fiindca ar fi trebuit sa merg pe jos. Ei nu e chiar asa... fiindca ai de mers 14 km din Balvanyos pana la minunatul lac. Iata cum arata drumul.


dandu-ne noi cu capul de toti peretii masinii in ritmul gropilor care ne rupau masina, mi-am adus aminte de IMNUL TURISTIC AL ROMANIEI. fratilor inainte de a face un imn, bun sau execrabil asa cum este cel al Ro, ar trebui sa oferim o infrastructura pentru un potential turism. madam UDREA s-a apucat sa construiasca o casa montand intai acoperisul. fiindca un imn, sau o jelanie in cazul nostru, ar trebui sa fie cireasa de pe tort... la noi se constituie in bomboana de pe coliva.
Dar asta nu este tot. Nu ajungi bine in rezervatie ca "2 neni" zbang te trag pe dreapta si te taxeaza.

eu le-am spus ca am crezut ca ma opresca sa-mi dea bani ca sa-mi repar amortizoarele... cand colo ei nu vroiau sa-mi dea, asa cum facea Robin Hood, ce sa-mi ia asa cum e obisnuit statul roman. Da cica ei se ocupau de rezervatie si nu de drumuri. Am lasat masina undeva in varf de deal, si apoi am luat-o usor pe jos... ca pana la urma asta era si motivul pentru care iesisem ... sa facem putina miscare. Dupa 1,5 km peisajul care nu s-a aratat... a meritat si bucsi paradite si amortizoare stricate.


11 comentarii:

Liviu spunea...

Pai normal ca drumul e plin de gropi! Esti intr-o zona vulcanica, nu? :D

Stelian Muscalu spunea...

EI UITE CA LEGATURA ASTA NU AM REUSIT SA O FAC :-))

Coana Zoitzica spunea...

ai fost fericit ca te-ai ales numa cu gropi, eu cand am ajuns jos era ca la manifestatie, gratare in padure, urlete, tipete...o placere.

Darael spunea...

Rautaciosule.
In loc sa te bucuri si sa spui entuziasmat ca "acolo sunt banii dumneavoastra", tu critici.

Si mai spui ca esti patriot =))))

Georgi spunea...

super misto poze, si daca spui tu ca se merita cheltuiala pt bucsi si amortizoare....:)

nina spunea...

Am auzit azi dimineata la radio aceeasi chestie. ca iti rupi masina pana acolo, dar ca acolo e frumos si chiar merita vazuta zona. N-am ajuns inca acolo, insa fix dupa ce s-o repara drumul ma duc. :)
Ma bucur ca ati avut o zi plina!

Dili spunea...

Eu zic ca nu cu acoperisul s-a inceput, ci cu hornul, caci chiar de nu mai folosim lemne pentru foc - asa da bine, sa avem un horn, sa avem un imn, sa aiba si cosarul Moga de unde stoarce banuti.
PS: Am vrut sa zic cu toaleta, dar as fi gresit fiindca aceea e absolut necesara, always.

Anonim spunea...

pai da, ca turismul se face doar la TV cu discursuri demagocice.

Stelian Muscalu spunea...

little miss - de data asta vremea nu a fost f faina, probabil asta ar fi o explicatie
dara - nu-ti pierzi simtul umorului nici in momentele cele mai critice ale turismului romanesc
georgi - chiar merita, simti cum te incarci de energie
nina - inseamna ca in 10-20 de ani o sa ajungi si tu in locurile alea
dili - penibilul ne caracterizeaza
joker - si atat

doro spunea...

de 4 ani de cand tot merg pe acolo starea drumului s-a deteriorat constant! sa vezi ce este in gheorheni spre lacul rosu!

Stelian Muscalu spunea...

am fost la lacul rosu cand aveam vreo 7 ani... adica acum mai bine de 26 de ani... uauuuu nu-mi vine sa cred. stiu ca pe atunci era ok drumul... aveam o skoda S100 :-)