vineri, 15 mai 2009

De ce vor tinerii să plece din ţară

Aproximativ un milion de tineri cred ca vor pleca din tara in urmatoarea perioada, arata un sondaj dat publicitatii de Ministerul Tineretului si Sportului.

...si toata lumea se intreaba de ce? vai dar de ce vor tinerii sa plece din tara?... pai daca ar fi sa incepem sa excludem din motive faptul ca suntem conduşi de un marinar beţiv şi un premier de carton ce ar mai fi? Păi fiica marinarului, o piţipoancă cu pretenţii de model, vrea în Parlamentul European, iar un conte cu studii contrafăcute vrea să-i ia locul marinarului. Asta este tot? Bineînţeles că nu. Un evreu, care a fost ejectat de propria-i naţie vrea si el pe dealul Controcenilor asta nu înainte de a ne arăta că are puşculiţa plină... indesând ceva bănuţi în sutienul unor dansatoare de bodegă. Nu, din păcate nu este tot. Luaţi de citiţi... şi evident apoi să vă cruciţi

Dl. Marean Vanghelie, intervievat de Gândul, face insinuări despre un viitor cataclismic:

- Vă vedeţi într-un tandem cu preşedintele PSD? Geoană preşedinte, Vanghelie premier?
- Acum nu mă văd. Dar peste zece ani mă văd în orice poziţie. Luaţi-mă în calcul atunci. Acum nu mă grăbesc. Dar în acest interval, uitându-vă pe harta României (sic! n.m.), puteţi fi sigur că pot ocupa orice tip de poziţie. Acum nu.


Ţineţi minte două cuvinte - Vanghelie Preşedinte

Fugiţi din ţară cât mai puteţi.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ma mir cum de nu se intreaba...mai sunt totusi tineri in tara??...cum asa?

nina spunea...

hai ca iar visez urat la noapte. Ce ai bre cu saracu' Vanghelie? De ce-i spulberi toate visele?

Darael spunea...

Oare s-a gandit si la pozitia de puscarias ;;) ?

Stelian Muscalu spunea...

joker - buna sugestie pentru mirobolantii

nina - cosmaru-i in floare

darael - de ce am eu senzatia ca aia este ultima pozitie la care se gandeste

malina spunea...

si daca fug toti tinerii din tara ce se va alege de romania? va fi condusa in cocntinuare de basescu sau mai stiu eu ce batran trasnit.
eu cred ca tinerii ar trebui sa incerce sa faca ceva, nu sa plece.

app, nu am luat alegerile

Good girl spunea...

Pai numai dintr-atat sa fuga tinerii din tara? Eu cred ca ar trebui sa-i puna pe fuga pe ticalosii astia cu pretentii de lideri.
Cat despre Vanghelie, nu este vina lui, oameni buni. Vina o poarta mizerabilii din jurul lui - vezi Geoana si restul gastii - cei care l-au ajutat sa se catere in functii inalte in partid. El, sarmanul, cladeste castele de nisip in care nu va locui niciodata. Daca s-a jucat de-a primarul "care este" citind "almanahe" si organizand "vanghelioane", asta e una, dar presedinte? Radem glumim, dar nu iesim din incinta.