sâmbătă, 30 mai 2009

EBA - definiţia prostiei crunte

priviţi cu atenţie videoclipul, de fapt nici nu aveti nevoie de prea mare atenţie ca sa observaţi ca pitipoanca are un tricou cu insemne electorale. fraza rostita de ea e simpla... desi afara e miezul zilei ea incearca sa-i prosteasca pe bietii studenţi spunandu-le ca e noapte. ce nu a realizat piţi e ca nu se mai afla la caminele de batrani, unde duce ea scaune electrice,... si unde toata lumea pune botul la tot ce spune ea... de data asta este printre studeti... o categorie careia se vede ca nu-i poate face fata



Ulterior dezbaterea a fost aruncata in aer de o replica a unei tinere din sala care referindu-se la respectarea legii a declarat spre uimirea tuturor: "Cum sa se respecte legea si regulile in tara asta cand presedintele tarii se urca beat la volan in fata politistului".
Replica a facut-o sa sara ca arsa de pe scaun pe Elena Basescu: "Nu pot sa cred! Cine se urca beat la volan? Cred ca ai fost pusa de cineva aici sa spui asta" a replicat Elena Basescu, s-a rasucit pe calcaie si a parasit sala.
Imediat Roberta Anastase a sarit in apararea familiei Basescu. "Ce n-am facut si nici nu accept la adresa altor persoane este sa incercam sa jignim. Important este sa nu te lasi manipulat cand lansezi niste lucruri fara sa fi fost prezent. Dezbaterea a fost pe tema cum sa devii lider si nu trebuie sa ajungem la jigniri si sa ne respectam partenerii de conversatie", a declarat presedintele Camerei Deputatilor.

Ma intreb fratilor, unde a fost jignirea? sau de cand adevarul este considerat jignitor? Oricum această întalnire a demonstrat ca EBA este picătură ruptă din "EBU"... partea cea mai grava, din punctul meu de vedere, este ca aceasta pitipoanca va dubla prostia, nesimtirea si ignoranta tatalui sau

5 comentarii:

madalina ionescu spunea...

OFF Topic:

Felicitari pentru Premiul APTR !

Stelian Muscalu spunea...

madalina - multumim frumos

Gand_licitat spunea...

ca sa vezi cultura romaneasca din partea mea :)) e cultura, nu incultura, crede-ma :)
de vreo sapt tot vad niste panouri mari prinse pe diferite cladiri, cu o tipa simpatica, chiar simpatica in viziunea mea, si in iuresul lucrurilor de obicei nu prea citesc afisele astea. ca si acum, de altfel. insa imi raman ochii doar pe eba. si cum mi-s femeie, am asociat cuvantul "EBA" cu vreun produs cosmetic. serios de nu! ma gandeam ca e vreo firma din asta rasarita dupa ploaie cu produse cosmetice pe baza de plante si prostii de genu ( naturale). si gandul asta mi-a staruit in minte pana ieri, cand, eram cu inca 2 prietene si asteptam la semafor, dincolo pe blocul din fata noastra era iarasi un panou din asta imens. zic eu, ca un novice: ce produse or mai fi astea ? or fi de calitate? la care prietenele mele destul de socate, intreaba: la ce te referi? le lamuresc, ca de fapt, sa ma lamureasca ele cu stupoarea de rigoare, ca EBA vine de la elena basescu si ca acel panou e unul cu conotatie politica. ha ha ha =)) rasul curcilor!!! sincer, eu pe fatuca asta o stiam cu fata aia tampa cu bretonul in ochi, cu buzele tuguiate si incercand sa para senzuala( sau sensuala??? :)) )
am ramas eu tampa amu uitandu-ma la ea si nerecunoscand-o :)) pe bune, pe panou arata f bine. si iti lasa impresia ca are si multi neuroni. din pacate, doar lasa impresia.
noi sa fim sanatosi, ca restul nu conteaza! ieri mi-am demonstrat mie ca sunt un om cult =)) ( atata timp cat n-o recunosc pe madam basescu) =)) :)) =))

nina spunea...

Acum asa sta treaba? dac vrei te faci lider? Nu mai trebuie sa te aleaga cineva, sa meriti, sa impui respect, sa ai idei, sa... E de ajuns ca tu sa hotarasti ca vrei sa fii lider? Liderul cui?

Dili spunea...

Eba ca eba, nimic nou, ma uimeste doar perseverenta in prostie - da' ai noroc ca nu sunt multi batrani pe bloguri ca te faceau ferfenita ca le-ai subestimat capacitatile :-)))))