joi, 28 mai 2009

GRIPA PORCINĂ GROHĂIE TARE ÎN ROMÂNIA

Tatăl femeii diagnosticate deja cu gripă porcină şi unul dintre copiii acesteia sunt suspecţi, la rândul lor, de infectarea cu virusulul H1N1, potrivit rezultatelor primului set de analize, a precizat miercuri seara, pentru NewsIn, consilierul ministrului Sănătăţii, Geza Molnar.
"Este vorba despre copilul în vârstă de un an şi jumătate. Acesta şi bunicul său au fost duşi înapoi la Institutul , unde li se vor face noi teste în vederea confirmării infectării. Starea lor este bună în acest moment

o vorba românească spune aşa... de ce-ti este frică de aia nu scapi. ei de răspândirea rapidă a acestui virus în Ro îmi era mie frică... nici nu vreau să mă gandesc la ce urmează

13 comentarii:

malina spunea...

aoleu...pe mine ma doare capul de ieri si am gatul umflat...astea sunt simtomele?

Yoda spunea...

@Mălina: te rog frumos să-ţi iei rezervare la medic :)

Anonim spunea...

mai dar prapastios mai esti

Stelian Muscalu spunea...

malina - esti pe aproape

yoda- cei suspecti au prioritate la medic :-))

joker - cand ma gandesc la cat de bine este organizata societatea ro, medicala sau nu, e normal sa ma inspaimant

Dili spunea...

Eu sunt in mare dilema: cand ma duc la doctor cu simptomele astea atat de comune - el cum face sa-mi identifice virusul?

Stelian Muscalu spunea...

dili - exista un examen virusologic

Dili spunea...

stiu, dar raman de o reticenta maxima in fata chefului dr de a face mai mult decat o diagnosticare "dupa ochi", asta dupa vizita de ieri la pediatru

Little Miss Sunset spunea...

priveste partea buna a lucrurilor: o sa purtam masti precum doctorii si asa poate nu o sa mai simtit mirosul tuturor nespalatilor. :)
doar nu te gandeai ca romania va fi ocolita de gripa, asa cum a afost ocolita de criza? ;)

Darael spunea...

Stau si rad tinandu-ma de burta.

Intr-un cabinet medical, in sala de asteptare, un domn tuseste de 3-4 ori, strategic, apoi intreaba tare:

- Stiti, eu ma simt rau de 2 zile, am febra, imi curge nasul si sunt obosit. Nu e asa ca acestea sunt simptomele gripei porcine ? Nu ma puteti lasa primul ?

In 3 minute nu mai e nimeni in sala de asteptare, va garantez.

Hi hi hi....

Anonim spunea...

@ UN OM

Ba da , dar sa nu iti pierzi optimismul

good girl spunea...

am stranutat in statia de autobuz si o baba vopsita ca semaforu' a luat distanta rapid.
maine dimineata o sa tusesc in autobuz si sunt sigura ca o stau si pe scaun. :D

malina spunea...

oameni buni, multumesc pt incurajare, m-am linistit:))

a venit o colega saptamana trecuta cu niste masti anti virus. erau tare haioase, noi le-am dat foc :))

mutulik spunea...

taiati porcii!