sâmbătă, 23 mai 2009

Iluzii de vacanţă - în această seară de la 22:05

7 comentarii:

stef spunea...

Mi-a placut. Cred ca asta a fost unul dintre cele mai tari reportaje de la reporter special. Ma rog din tot ce am vazut eu

Anonim spunea...

felicitari

Anonim spunea...

Felicitari pentru emisiune!

Dili spunea...

Chiar ca Stef are dreptate, desi mi-a fost cam rau, printre saracii aceia ingropati de pamant si doua frisoane tot am reusit sa vad ancheta, buna treaba!!!

sabina spunea...

Geniala emisiunea!!!Multumesc!
unde o gasesc si eu(sau o gasesc si eu undeva)"pe de-a-ntregul",sa o pun la loc de cinste langa Boiler Room si Pursuit of Happiness?:D

sabina spunea...

foarte multe detalii nu stiu!stiu doar ca unul dintre manageri pleaca in letonia sa deschida o filiala si acolo!atat!:)

nina spunea...

Mai oameni buni, eu am inebunit sau traiesc pe alta lume. Eu m-am uitat sambata de la 22.05 pana pe la 23.00 si era un reportaj in direct la un incediu la o fabrica de vopsele din Timisoara. Cand a fost emisiunea? :(