joi, 21 mai 2009

Iluzii de vacanţă - partea III


SAMBATA 23 MAI 22:05
REPORTER SPECIAL - ANTENA3
Ca să aflăm cât mai multe despre modul în care operează această firmă ne-am strecurat printre clienţii acesteia. Ca să vedem de fapt care este realitatea am apelat la o cameră ascunsă. La fel ca în povestea personajelor noastre am fost preluaţi de o domnişoară cu un zâmbet larg şi un parfum ameţitor. Ameţitoare a fost şi muzica pe frecvenţe devenite insuportabile, acorduri care ne-au sunat în cap 3 ore... adică pe tot parcursul prezentării.
CAMERA ASCUNSĂ discuţie reporteri – asistentă Options International

- Ideea este, cum ai spus şi tu la început, că excursiile sunt limitate. Fiind cu circuit închis, membrii au prioritate şi tocmai de aceea avem un număr limitat (n.r. de excursii). Avem voie să dăm o singură vacanţă pe prezentare. Deci un singur cuplu din camera asta poate pleca
- Şi dacă vrem să mergem toţi?
- Nu se poate. Vacanţa promoţională este la un cost foarte mic.
- Ce înseamnă foarte mic?
- Stai să vezi de ce nu pot să-ţi spun. Tocmai fiindcă vreţi să plecaţi toţi în prezentarea asta vacanţa promoţională se scoate la licitaţie şi cine o vrea o ia ca să zic aşa.
- Deci pleacă de la un preţ pentru ca apoi să ajungă la un alt preţ.
va urma

14 comentarii:

Dili spunea...

Eu zic ca notiunile de "pret mic" si "licitatie" se bat cap in cap, eu deja de aici mi-as fi pus niste intrebari.

sabina spunea...

abia astept emisiunea sa vad cu ce domnisoara ati vorbit:D

Stelian Muscalu spunea...

dili - m*am linistit stiind ca tu nu o poti fi pacalita
sabina - tu ai lucrat acolo? sau ai pe cineva?

sabina spunea...

nu eu!dupa cum ziceam si ieri,stiu pe cineva care a lucrat/lucreaza...nush cum sa zic...acolo:)

sabina spunea...

daca vorbin de firma care vinde excursii de vis,si-si desfasoara activitatea la rin grand hotel:)

Stelian Muscalu spunea...

sabiana - vorbim de o persoana CARE A LUCRAT si care si-a DESFASURAT activitatea la RIN fiindca gratie acestui reportaj s-a inchis toata sandramaua

sabina spunea...

urmand sa-si continuie activitatea intr-o alta tara:)

Stelian Muscalu spunea...

sabina - nuuuu, tot in Romania sub o alta denumire

sabina spunea...

crede-ma pe cuvant:D
saaauuu...e posibil sa se extinda!sa ramana si aici,si sa-si deschida si acolo:)

Stelian Muscalu spunea...

sabina - a s ainteleg ca ai pontul ca-si deschid in alta tara... unde?

LMS spunea...

am curaj sa pun ramasag aici si acum, ca peste 2 luni de la reportaj, va exista o alta firma, daca nu aceeasi, care va gasi "n" prosti sa cumpere excursiile acestea.
la noi naivitatea (sunt finuta si nu spun prostia) e trasatura nationala.

sabina spunea...

n-as vrea sa vorbesc prea mult intr-un spatiu atat de public:)

Stelian Muscalu spunea...

LMS - ca sa nu se intample asta ajutati-ma. Preluati linkul reportajului si postati-l pe unde puteti. astfel incat reportajul sa fie vazut de cat mai multi romani... in felul acesta riscul unor noi tepe va fi muuult mai mic

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Am trimis mail cu linkul reportajului si sper sa ajunga unde trebuie. Din pacate sunt atat de multi fraieri - ca sa ma exprim elegant - incat ma tem ca vor mai fi tepe de felul acesta.