vineri, 1 mai 2009

REPORTER SPECIAL sâmbătă 22,05 ANTENA3

Marile capitale europene: Roma, Paris, Praga, Budapesta scot anual miliarde de euro din turism. Câţi bani aduce turismul în Bucureşti? Puţin. Puţin peste o sută de milioane euro şi mare parte dintre aceşti bani e adusă de cei care vin în capitala României în interes de afaceri, la seminarii sau conferinţe. De ce nu se "vând" Bucureştii aflaţi într-un material difuzat sâmbătă seară la Reporter Special, Antena 3 - un reportaj de Ioana Raduca

5 comentarii:

nina spunea...

Excelent, abia astept. Eu nu m-as arunca asa departe, la turistii straini. Eu locuiesc in Bucuresti de 15 ani si nu am vazut inca toate obiectivele turistice din Bucuresti pentru ca nu le stiu. Pe care le-am descoperit e parcurs le-am vizitat, insa orice oras care se respecta (capitala eruropeana, deh) are un traseu al obiectivelor turistice. As face cateva microbuze care sa parcurga zilnic cu plecare la ore fixe, fiecare cate o ruta a obiectivelor turistice.
Si Bucurestenii au nevoie sa cunoasca Bucurestiul, daca vreti sa vorbeasca mai departe frumos despre el.

Alexa spunea...

Primăria va introduce autobuze pentru clasicul tur de oraş. În materialul de sâmbătă veţi vedea de ce autobuzele nu pot fi din acelea supraetajate ca în marile oraşe europene.

stef spunea...

eu oricum sunt telespectator fidel. astept s avad si reportajul din sambata asta

adi spunea...

astazi o sa fim pe receptie

mutulik spunea...

ori asta e reclama la alt "reporter special", ori am vazut eu altceva "alternaitv/eolian/geotermal", ori reclama e la o alta sambata!
Da ce-am vazut acusi chiar mi-a placut. Bravos monshericule!