joi, 14 mai 2009

S-a anulat concertul Depeche Mode

Magazinele de la care puteau fi cumparate ultimele bilete la concertul Depeche Mode din Bucuresti au sistat vanzarile din cauza anularii evenimentelor similare de la Atena si Istanbul, situatia concertului ramanand in continuare incerta. Potrivit unor surse din industrie, sponsorii concertului ar fi fost, deja, anuntati ca evenimentul nu va mai avea loc la data anuntata.

Imi pare rau pentru cei care au apucat sa-si cumpere bilete si sa-si faca iluzii ca vor avea o sambata minunata

8 comentarii:

Anonim spunea...

Inspirat ca ma duc a Budapesta la concert :P

Stelian Muscalu spunea...

joker... nu spune hop pana nu vezi concertul

Darael spunea...

Si acel strop de lucru bun ce era in viitor nu mai este... oare cu ce ramanem om bun ?

Stelian Muscalu spunea...

dara - buna intrebare. cu spreanta?

LMS spunea...

urmeaza madonna sa-si anuleze concertul.
dar macar se simte bine cristi minculescu, nu dau 10 irisi pe un dm sau madonna

Stelian Muscalu spunea...

LMS - sunt in asentimentul tau

Anonim spunea...

mey, s-a imbolnavit omu', de ce sunteti rai?

Dili spunea...

Au, stiam eu de ce nu mi-am luat belet.. imi pare rau, dar eu m-as fi dus si la un concert doar cu Martin Gore.